Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

PostHeaderIcon Monday mood

Καλησπερα φιλοι μου, Δευτερα σημερα αλλα ωραιο κουπονι στα ματια μου.Παμε με λιγες επιλογες υψηλου ρισκου.
Εργοτελης - Οφη .Συμφωνω με τον ιπποκαμπο, το ματς εχει παρα πολυ Χ.Προσωπικα το βλεπω πιο πολυ στο 2, αλλα εχω παρασυρθει απο τα λεγομενα ολων.Τεσπα, το προχωραω λιγο παρακατω το σκεπτικο μου, και αφου πιστευουμε ολοι το Χ, αξιζει με ρισκο να πονταρουμε στο 1/Χ και 2/Χ που βρισκουμε σε αποδοσεις μεχρι και 17,00!!
Εσκιχερισπορ - Σιβασπορ.Εδω εχουμε ενα ντερμπι, που σε αγωνα μεσοβδομαδα γα το κυπελο επικρατησε η γηπεδουχος.Πονηρα σκεπτομενος, (δες ερμη αραδιππου χθες), θα παω στο 2 με αποδοση 3,50, και απο κοντα με λιγα στις 2 ανατροπες.
Βερονα - Τορινο.Η αγαπημενη μου ομαδα στην ιταλια φετος η Βερονα.Βγαζει τα οβερ για πλακα (παντα καλοπληρωμενα), τρωει και τα μπαλακια της πισω με την εγγυηση του Βαγγελη Μορα στα στοπερ.Σημερα θα το προχωρησω ενα βημα παραπερα, καθοτι η Τορινο με Σερτσι δεν φοβαται κανεναν και θα παω στο οβερ 3,5 σε αποδοση 3,40.
Καλη μας επιτυχια παιδια
.

Blog Archive