Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

PostHeaderIcon ΓΙΟΡΤΑΖΩ

Γιορταζω σημερα και αντι να με περιμενουν τιποτα μωρα στην κουζινα οπως αυτα της φωτογραφιας την ωρα που θα ξυπνησω αργαμιση και θα παω να φτιαξω καφε ή να ειμαι σε καμια παραλια με αιθεριες υπαρξεις,δουλευω απο το πρωι και εχω να γραψω και κειμενο που αντι για ευχες οποιος το νδιαβαζει θα μου ριχνει μουντζες γιατι το τελευταιο διαστημα ειμαι ντεφορμε.Και πως να μην ειμαι αφου απο τοτε που εκοψα-περιορισα το ποτο οι φορμες εδωσαν τη θεση τους στα τζιν που ειχαν πιασει σκορο στη ντουλαπα...
Τα αφηνουμε αυτα και παμε στο θεμα μας,συνοπτικα γιατι δεν προλαβαινω να κερναω γλυκα τους πελατες στο καταστημα τυχερων παιχνιδιων κοντα στο σπιτι του Τσοχατζοπουλου και επιπλεον πρεπει να ετοιμαστω και για το βραδυνο παρτυ...
Προς στιγμην σκεφτηκα να κοντραρω την Αντερλεχτ,ομως νομιζω οτι ειναι too much,οποτε θα παω σε ενα πιο soft αουτσαιντερ.Ελπιζω ο 13ος αθλος του Ηρακλη να μην ειναι η νικη επι της ΕΞΕΛΣΙΟΡ.Δε χωριζουν πολλα την ομαδα του Αλμελο απο την αντιστοιχη του Ροτερνταμ,η οποια εχει εφεση στις ισοπαλιες εκτος εδρας και καιρος ειναι να κανει και κανενα διπλο ειδικα κοντρα σε μια ομαδα με κοινους στοχους και προβληματα στην αμυνα...
Στην Stan James βρισκω το διπλο στο 4,80 και θα το πονταρω σε μονο,ενω θα ριξω και τιποτα ψιλα σε fun bet με τη Λιρς...
.

Blog Archive