Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

PostHeaderIcon ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Βαλσαμωμενο πουλι μου εφυγε απο τα χερια χτες.Τη Λιβερπουλ επαιξα,Τσελσι και Μαντσεστερ Σιτι εχασαν στο Κυπελλο.Το DNB μας γυρισε τα λεφτα μας πισω,ενω και η δυαδα στο μπασκετ εγραψε,αλλα τι να το κανεις;Μονο αν κατσει το οver 7,5 στις εκλογες,θα μιλαμε για κερδος,αλλιως το ταμειο θα γραψει μειον μια μοναδα,μιλαμε παντα για ισοποσα πονταρισματα...
Προσωπικα,δεν πηγα να ψηφισω.Τα δικαιωματα μου ειναι στα Τρικαλα και οι επαγγελματικες μου υποχρεωσεις δεν μου επιτρεπουν να λειψω απο την Αθηνα,ασε δε που αν πλακωθω -με τον φιλο μου τον Γρηγορη που γιορταζει κιολας σημερα και χρονια του πολλα-στα τσιπουρα,δεν επιστρεφω απο το χωριο ουτε σε μια βδομαδα...
Εξαλλου δε με εμπνεει και κανενας απο δαυτους.Χωρις να εκφραζω πολιτικες αποψεις και πεποιθησεις,ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι μια κακη αντιγραφη του ΠΑΣΟΚ,η κυβερνηση Σαμαρα θα μεινει στην ιστορια ως αυτη της Νεας Δημοκρατιας που μας ταραξε περισσοτερο στους φορους,το ΠΑΣΟΚ εξαφανιζεται απο το χαρτη,οι ΑΝΕΛ ειναι μια φαρσοκωμωδια,δε σχολιαζω τη Χρυση Αυγη που ορισμενοι τους θεωρουν πατριωτες και αλλοι νεοναζι,το ΚΚΕ εχει παθει ο,τι η Βεφα Αλεξιαδου και ο Μπαγεβιτς,το ξεπερασε η εποχη του,ασε δε που τους κομμουνιστες τους βλαστιμανε ακομη σε Ρουμανια,Λευκορωσια και λοιπα ανατολικα κρατη της Ευρωπης.ΔΗΜΑΡ και ΛΑΟΣ θυμιζουν Νικη Βολου και Οφη,απορω με οσους βριζανε τον Γιωργακη και τωρα τον ψηφιζουν,ενω το Ποταμι ειναι σαν τι κουρελουδες:πολλα πολυχρωμα κομματια που δε θα γινουν ποτε χαλι...
Τελος παντων,ας ελπισουμε οτι αυριο θα δουμε κατι διαφορετικο,κατι καλυτερο οποιος κι αν βρεθει στην εξουσια.Εδω ειμαστε για να μιλαμε για στοιχημα,οποτε παμε στα σημερινα.Σε δυαδα με αποδοση 13,50 θα παω,με τα διπλα των ΝΤΕ ΧΑΑΓΚ και ΚΑΙΣΕΡΙ ΕΡΣΙΓΕΣΠΟΡ...
ΥΓ:Πολυχρονοι και ευτυχισμενοι Τρενο Φαντασμα και Γιαγκο Δρακο...
.

Blog Archive