Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

PostHeaderIcon ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ

Αφου εχω χασει τη φορμα μου,πιανω τα μπαλακια μου και τη ρακετα μου(που πηγε το μυαλο σας,αραγε;) και θα ασχοληθω με το τενις...
Οκ,ισως εχω βιτσιο με τις Λευκορωσιδες,ή με το αυστραλιανο ΟΡΕΝ,συνηθως αυτο επιλεγω αλλωστε για τα πονταρισματα μου σε αυτο το αθλημα,ισως παλι να με κυνηγανε φαντασματα του παρελθοντος,σε καθε περιπτωση εγω θα τιμησω δυνατα την Σαραποβα για κατακτησηκαι θα καλυφθω με την Αζαρενκα...
Ξεκιναω με την τελευταια.Η Βικτορια το εχει ριξει στο σορολοπ το τελευταιο διαστημα,οπως λεει και ο φιλος μου και συζυγος γνωστης πολιτικου Θανασης,ομως απο τη χωρα τον καγκουρο εχει ευχαριστες αναμνησεις και νομιζω οτι ο εγωισμος της εχει δεχθει αρκετα πληγματα στα πιο προσφατα τουρνουα που συμμετειχε...
Για την Σαραποβα ειλικρινα δεν ξερω τι με κανει να την πιστευω,ομως την πιστευω.Δειχνει πως εχει ντελικατο στυλ,αλλα εχει μεγαλο διασκελισμο,πολυ καλη τεχνικη και ψυχαρα...
Ποια να φοβηθει αλλωστε;Τη Σερενα που εχει να παλεψει με τις αδιαθεσιες της εσχατως ή τη Χαλεπ που εκανε αφαιρεση στηθους για να γινει τενιστρια;Ας γινοταν πορνοσταρ,με φυσικο τεραστιο βυζι,σουπερ καριερα θα εκανε...
.

Blog Archive