Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 31 Μαΐου 2015

PostHeaderIcon ΕΧΘΡΟΣ ΥΠΟΧΩΡΩΝ ΔΙΩΚΕΤΑΙ

Η εκδικηση της Ντασα,οχι της Ντατσα,επειδη προτιμησα την Αζαρενκα και οχι αυτη για φωτογραφια στη χτεσινη μου αναρτηση.Και καπως ετσι η Βιτεμπσκ ανεστησε τη Γκομελ.Αλλα η Βικτορια;Βλαχαδερο και βλαμμενο την αποκαλεσε ο φιλος μου ο Θανασης,λατρης του τενις."Εχθρος υποχωρων διωκεται" μου ειπε χαρακτηριστικα.Δε γινεται να νικαει 1-0 σετ και να ειναι μπροστα 4-2 στα game στο δευτερο και να χανει απο τη Σερενα,που εκανε σπαγγατο χειροτερο και απο το δικο μου σε μια στιγμη...
Παλιος προεδρος του Χαραυγιακου και ετερος φιλος μου με εχει κολλησει με τα over αυτη την περιοδο.Πανδαισια γκολ βλεπω λοιπον,στο Μπρινε-Σαντνες,στο Χακα-Ουλου και στο Μαλμε-Ατβινταμπεργκ...
Η μπομπα της ημερας ερχεται απο τη Β' Νορβηγιας.Ντερμπι νεοφωτιστων το Γερβ-ΛΕΒΑΝΓΚΕΡ με τη φιλοξενουμενη να ριχνει ντορτια στη Μπραν,το ειχαμε χασει το ματσακι,το θυμαστε.Ε,το διπλο στο 5,20 αποτελει προκληση...
Απο τα μικρα,σε παρολι θα βαλω τις ΤΖΑΖ,ΧΑΦΝΑΡΦΙΟΡΝΤΟΥΡ,ΚΕΜΙ ΚΙΝΓΚΣ και ΣΕΡΟ...
Κλεινω με μια δυνατη δυαδα,το διπλο της ΡΑΝΧΑΙΜ που το συνδυαζω με τη βαθμολογικη αναγκη της ΡΑΜΠΛΑ ΤΖΟΥΝΙΟΡΣ...
Τεσσερα bet,κερδισμενοι τον Μαη,ελπιζω στο φιναλε να μη χαλασουμε εντελως τις θετικες εντυπωσεις...
.

Blog Archive