Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

PostHeaderIcon ΠΙΤΣΙ ΠΙΤΣΙ ΘΑ ΤΟ ΨΗΣΩ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ

Το οτι μπηκε το πρωταθλημα Λευκορωσιας στο κουπονι του ΟΠΑΠ ειναι σαν να περιμενε ενα δωρο
ενα παιδακι και επιτελους να του το εκαναν οι γονεις του.Μεγαλυτερη η χαρα μου και απο το Σκορ6 που επιασα την περασμενη Παρασκευη με τον Αλεκουκο...
Παμε στα γρηγορα στα ματς της Δευτερας...
Το Μινσκ-ΝΤΙΝΑΜΟ ΜΙΝΣΚ ειναι σα να παιζουν οι πρωην μου,η Οξανα με την Ιρινα.Προτιμηση φυσικα στην Ιρινα στο τοπικο ντερμπυ,καθως και κλασεις ανωτερη ηταν σε ολα της και εχω ξαναπει γι'αυτην και και και...
Σε δυαδα με τον ασσο της ΒΙΤΕΜΠΣΚ που υποδεχεται τη Σλουτσκ.Δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο οι φιλοξενουμενοι.Ουτε οι γηπεδουχοι φιλε αναγνωστη,θα σου πω εγω,ειναι ομως η εδρα της οιωνει συζυγου του Ιπποκαμπου,της Ντασα(φωτο).Πιτσι πιτσι,πιτσι πιτσι πιστευω πως θα το ψησω το κοριτσι και θα το κανω δικο μου.Ετσι εκτιμω πως και η ΒΙΤΕΜΠΣΚ θα παρει το τριποντο σε ενα εξαποντο παραμονης,αν και μιλαμε για το ξεκινημα της σεζον.Προκειται ομως για ομαδες που θα παλεψουν για τη σωτηρια.Σε δυαδα...
.

Blog Archive