Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

PostHeaderIcon ΕΧΩ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ

Σημερα μου την εδωσε να γραψω για στοιχημα,πρωτη φορα μεσα στον Μαιο.Οχι ο,τι εχω κατι ετσι πολυ δυνατο,απλα ενα παρολι μου ξεκινησε με τη νικη της Γιουβεντους και συνεχιζει με το διπλο των  ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ ΝΤΟΤΖΕΡΣ στο μπειζμπολ με τον ασσο της ΑΤΛΑΝΤΑ ΜΠΡΕΙΒΣ στο ιδιο αθλημα και με το OVER στο Φλειμς-Ντακς στο χοκει του παγου.Θα τα αναρτησω αυτα τα τρια,ετσι κι αλλιως τα εχω παιξει.Εχω πιθανοτητες δηλαδη και μαλιστα καλες.Τα λεμε το πρωι με τις ιπποδρομιες της Τεταρτης,ισως δουμε και τα γιαπωνεζικα ποδοσφαιρικα.Πιστευω να σας αρεσει και η φωτο,γιατι οι κουμαρτζηδες μου κανουν παραπονα ο,τι τους εχω γραψει λογω κριθαροκινητων...
.

Blog Archive