Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

PostHeaderIcon ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ ΣΥΝΕΙΡΜΟΙ

Η χτεσινη τριαδα μας εβγαλε στον αφρο,αθωος ο κατηγορουμενος.Πως τα καταφερα,με ενα σουτ να
βαλω δυο γκολ;Μονοκονδυλια εσβησα τα προηγουμενα ασχημα πεπραγμενα και βγηκα και σχεδον εντεκα μοναδες απο πανω.Μ'αυτα και μ'αυτα,ο Ιουνιος λογικα θα κλεισει στο συν.Εγω ομως δε θελω να πω,α ωραια,επιασα μια τριαδα και θα βγαλω τον μηνα.Πρεπει να μαζεψω καβα για τις διακοπες.Μεγαλομανης ειμαι,να μην την βγαλω φτωχικα με μπυρες απο το σπιτι στην παραλια.Να πιω και τα κοκτειλ μου,να κερασω και τα μανουλια που θα κοιτανε εναν γοητευτικο αντρα στο μπαρ(για μενα λεω)...
Αρκετα με αυτα,παμε στα πεναλτυ τωρα.Μεγαλο το διπλο της ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ στη Γ' Σουηδιας,ομαδα Ελληνων μεταναστων που φιλοξενειται απο τη Φοργουορντ.Ελπιζω να αποδειχθει small forward η γηπεδουχος,να πατησει το rewind αντι για το fast forward,ή καντε οποιον αλλον συνειρμο θελετε.Εγω στην Ακροπολη τη γνησια δουλευω εξαλλου,ας τιμησω εστω και τον ιμιτασιον τοπο εργασιας μου...
Κοντα στο 4 το διπλο,σε μονο αποδεκτο...
.

Blog Archive