Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

PostHeaderIcon ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Βουιζουν τα αυτια μου ακομα απο τη χτεσινη σφαλιαρα,το 0/4 οσο να'ναι ακουγεται καπως.Μηπως θα επρεπε να ασχοληθω με το γυναικειο ποδοσφαιρο;Πλεον εχουμε την ευκαιρια να ασχοληθουμε με περισσοτερα ματσακια και θεματα,καθως ο ιπποδρομος θα κλεισει σε λιγες ημερες,οποτε δεν θα μου απορροφα ενεργεια και χρονο,οπωσδηποτε ομως θα μου λειψει.Ας δουμε αναλυτικα μια προς μια τις λιγκες που θα μας απασχολησουν στοιχηματικα σημερα...

ΑΣΙΑΤΙΚΗ ΖΩΝΗ

Τα της Αυστραλιας ουτε καν τα κοιταξα,και να ηθελα δεν θα τα προλαβαινα για παιχνιδι,οποτε ας δουμε τι προκυπτει απο Κορεα,Κινα και Ιαπωνια.Ευκολα ή δυσκολα η ΙΝΤΣΕΟΝ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ θα επιβληθει της Νταετζεον,ενω μοιρασια βλεπω στο ντερμπυ της Σανγκαης.Απο την Ιαπωνια θα επελεγα την πρωτη φετινη ισοπαλια της Γκιραβανς...

ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ

Η χτεσινη γκελα της Ακτομπε δινει την ευκαιρια στην Αστανα με τριποντο να μειωσει την αποσταση απο την κορυφη,εγω ομως θα εξετασω τις πιθανοτητες της Σαχτιορ Καραγκαντι για διπλο στην εδρα της Ιρτις...

ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ

Χτες δεν τα πηγα καλα,ομως θα ρισκαρω παλι στην αγαπημενη μου χωρα.Με αιχμη του δορατος των πρωτο σκορερ της λιγκας Λαπτεβ η ΣΛΑΒΙΑ ΜΟΖΙΡ μπορει να κανει την εκπληξη στην εδρα της Γκομελ που μαστιζεται απο οικονομικα προβληματα.Ισως πονταρω και στο διπλο ημιχρονο της εξοικειωμενης με τον συνθετικο χλοοταπητα Γκρανιτ στο Μινσκ,κοντρα στην τοπικη ομαδα...

ΝΟΡΒΗΓΙΑ 

Και εδω θα επιμεινω,ασχετα αν δεν μου εκανε χτες το χατιρι η Μολντε στο Τροντχαιμ.Ανεβαζει στροφες η ΡΑΝΧΑΙΜ,θα τολμησω το 2 ημιχρονο/2 τελικο στην εκτος εδρας αποστολη της με την Λεβανγκερ.Το μονο που με προβληματιζει για την τυχη της φιλοξενουμενης ειναι το οτι διδεται φαβορι ενω δεν εχει κανει διπλο.Χ ημιχρονο βλεπω τη Λιλεστρομ με την Οντ και κοιταζω δεξια στο Μιονταλεν-Σαντεφιορντ...

ΣΟΥΗΔΙΑ

Χωρις αξια το διπλο της Τρελεμποργκ,μονο για οσους θελουν να κλεισουν παρολι...

ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ

Θα ξανακοιταξω τη Μαριεχαμν που μοιαζει ικανη να σπασει το εντος εδρας αηττητο της Χελσινγκφορς.Συμπαθεια μου η Ροβανιεμι,χαμηλη ομως η τιμη της,ενω στη 2η κατηγορια η Τζαζ εχει βαρια φανελα,οχι ομως και την απαιτουμενη σταθεροτητα.Διπλο η Βανταα,ευχαριστω ομως,δεν θα παρω...

ΙΣΛΑΝΔΙΑ

Εδω ισως παω σε fun bet το βραδακι,με την εκπληξη της Βεστμαναειαρ,το διπλο της Χαφναρφιορντουρ,τον ασσο της ΚΡ Ρεικιαβικ και το over της Βαλουρ με την Ακρανες...

ΒΡΑΖΙΛΙΑ

Βασκο-Φλαμενγκο,ντερμπυ και δεν καταλαβαινω τον φαβοριτισμο της Φλαμενγκο.Ανεξιχνιαστα και τα υπολοιπα,πλην του τοκογλυφικου ασσου της Ατλετικο Μινειρο...

ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ

Εδω ισως πονταρω στη Μποκα Ουνιδος,αναλογα με την ψυχολογια μου και την τσεπη μου.Να μη το ματιασω,αλλα θα ειναι ισχυρο χαρτι για να ρεφαρω αν εχω χασει νωριτερα ή το κερασακι στην τουρτα αν τα εχω παει εξαιρετικα...

Σε παρολι θα παω τελικα με το διπλο απο ημιχρονο της ΡΑΝΧΑΙΜ,το διπλο της ΣΛΑΒΙΑ ΜΟΖΙΡ και τον ασσο της ΙΝΤΣΕΟΝ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ.Εσεις αμα θελετε μπλεξ'τε και τα υπολοιπα...
.

Blog Archive