Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

PostHeaderIcon ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΙΠΠΟΚΑΜΠΟΥ

Η θετικη αυρα που με συνοδευει σημερα νομιζω πως θα με οδηγησει και στην επιστροφη στα ταμεια.Κομβικα τα φετινα μου γενεθλια,κλεινω τα 15 και θα το γιορτασω με την πρεπουσα επισημοτητα...
Η αληθεια παντως ειναι οτι καθε δευτερολεπτο που περναει μεγαλωνω μεν,οπως ολοι μας,αλλα εγω εχω τον τροπο να παραμενω παιδι.Να ανακαλυπτω πραγματα,να ειμαι ευαισθητος,να πληγωνομαι ευκολα,να παιρνω τα πραγματα τοις μετρητοις,να ενθουσιαζομαι και να ειμαι πεισματαρης...
Πως θα γιορτασω;Θα κανω κατι ξεχωριστο.Θα περασω τη σημερινη μερα οπως τις υπολοιπες 364 του ετους.Τοσο απλα και τοσο ομορφα...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΜΠΟΕΜΙΑΝ(Over)-ΡΕΝΤ ΣΟΞ(2) σε δυαδα
.

Blog Archive