Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

PostHeaderIcon ΤΡΕΛΟΚΑΜΠΕΡΟ

Πριγκηπεσσες μου καλημερα!αλλα ηθελα να γραψω χτες,αδιαφορησα καποια στιγμη για την αναρτηση και οταν βιστηκα,με τη θηλια στο λαιμο,τη χρονικη,να με πιεζει υπεπεσα σε λαθη.Πρωτον,χαμηλων αποδοσεων σε συναρτηση με τα στατιστικα των ομαδων,δευτερων σε παρολι και ουχι αουτσαιντερ σε μονο αποδεκτο και κατα τριτον χαθηκε η δυαδα Νοριτς-Αεκ Λαρνακας που ηταν η αρχικη σκεψη...
Ετσι για την ιστορια αυτα,πιστευω πως μολις μου φυγουν τα νευρα απο καποια προσωπικα και επαγγελματικα θεματα,η εικονα και του Ιπποκαμπου θα αλλαξει και θα επιστρεψει το ηρεμο παιχνιδι.Θεωρω πως πανω κατω απο την επομενη εβδομαδα θα αρχισω να ερχομαι στα ισα μου...
Λογικα το μεσημερακι θα εχω τις προτασεις μου ανα πρωταθλημα,λιγο πριν,λιγο μετα θα υπαρχει εδω και το ιπποδρομιακο κειμενο,για ξεμουδιασμα ας παιξουμε κατι ασιατικο και ελπιζω η τρελοκαμπερω της φωτογραφιας να μας φερει γουρι...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΤΣΕΡΕΖΟ(1)-ΚΟΥΑΝΓΚΤΣΟΟΥ ΡΦ(2)-ΓΚΙΦΟΥ(Χ) σε ξερη τριαδα
.

Blog Archive