Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

PostHeaderIcon EXIT POLL ΓΙΑ ΤΑΜΕΙΟ

Παλι εκλογες και εδω θα προσπαθησουμε να κανουμε exit poll στοιχηματικο.Ηδη εχουμε πονταρει σε υψηλη αποδοση μακροχρονιο bet ψηφων...
Ελπιζω να μην πατε στην καλπη με κρυα καρδια,οπως κανω εγω με τις αναρτησεις μου εδω και καποιο διαστημα.Πολυ λαιτ οι προβλεψεις μου,εχω την αισθηση πως μου εχει γινει μια συνηθεια πια να γραφω,οπως πινω καφε το πρωι,ασε που και οι πιο πολλοι μπαινουν για να δουν κανα κωλαρακι και οχι για να με διαβασουν ή να ακολουθησουν τα προγνωστικα μου...
Με εχει πληρωσει αρκετες φορες στο παρελθον η ΡΟΒΑΝΙΕΜΙ,οχι ομως και φετος,με εχει καψει μαλιστα αρκετες φορες.Σημερα,στο Ελσινκι μπορει να τελειωσει τη μεγαλη της αντιπαλο και να κανει αποφασιστικο βημα για την κατακτηση του τιτλου.Μονο του το διπλο που πληρωνει 5...
Για μεγαλα πραγματα φετος η ΑΕΚ ΛΑΡΝΑΚΑΣ,ματς οπως αυτο με τον Αρη Λεμεσου πρεπει να τα καθαριζει ευκολα αν θελει να εχει βλεψεις τιτλου...
Ψηλες πτησεις ονειρευονται και στον ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΛΕΜΕΣΟΥ.Η μονομαχια του με τη Νεα Σαλαμινα προσφερεται για ενα ακομη τριποντο στη μαχη για την κορυφη...
Να μην κερδισει και τωρα η ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ παει πολυ.Η Μεγαλη Κυρια ξυπνησε στο Τσαμπιονς Λιγκ δειχνοντας τα δοντια της στην Μαντσεστερ Σιτι και μπορει να περασει νικηφορα και απο τη Γενοβα κοντρα στην τοπικη ομαδα...
Σε τριαδα...

.

Blog Archive