Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

PostHeaderIcon ΔΕΝ ΤΙΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ

Δυο ομαδες μπηκαν στα μαυρα καταστιχα.Ενταξει η Σιντ Τρουιντεν ειχε δυσκολο εργο με την Αντερλεχτ,αλλα αυτη η Φορτουνα Κολωνιας πια;Την εχω αγορασει.Και δεν κανει και το διπλο η Γιαγκοντινα να βγουμε κοντα στον αφρο...
Σημερα,τρεις ρωσιδες,αντε δυο ρωσιδες και μια λευκορωσιδα μπορουν να με σωσουν.Οπως αυτες της διπλανης φωτογραφιας...
Πολλα τα οικονομικα προβληματα στη Ροστοφ,ανεμος αλλαγης στην ΚΟΥΜΠΑΝ,με πτωτικες τασεις στην αγορα το διπλο...
Δε χωριζουν πολλα Αμκαρ και ΜΟΡΝΤΟΒΙΑ,οι φιλοξενουμενοι μπορουν να κανουν το διπλο στο Περμ,τους αδικουν οι αποδοσεις...
Κλεινω με τη ΒΙΤΕΜΠΣΚ.Αλλη μια ομαδα που μου εχει φαει λεφτα,αλλα παραμενει αδυναμια μου για τους γνωστους λογους.Μπορει να εχω βρει και κοριτσι απο το Γκομελ,με τοσες Λευκορωσιδες που εχω παρε-δωσε,ομως το Βιτεμπσκ ειναι αλλο πραμα.Αιμα και αμμος το ματς,ανυπαρκτοι οι φιλοξενουμενοι μακρυα απο το σπιτι τους,περιμενω απο τους γηπεδουχους να αφησουν στην ακρη την αφελεια τους και να χτυπησουν στα ισα το ματς....
Ερρωσθε....
.

Blog Archive