Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

PostHeaderIcon ΛΑΤΙΝΑ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ

Φυσικα και δεν αφησα απεριποιητο το διπλο της Λευκορωσιας χτες,οχι ομως σε
αναρτηση.Αποφασισα να μην πιεζομαι οταν εχω λιγο χρονο στη διαθεση μου για να γραψω,οπως επισης και να ειμαι πιο εκλεκτικος στο διαβασμα μου και στις λιγκες που θα επιλεγω.Απορριπτονται λοιπον κατι περιφερειακα Γερμανιας,Αυστραλιας και Αγγλιας,τριτες κατηγοριες Ιταλιας,Δανιας,Νορβηγιας κλπ,χωρια κατι δευτερες Τσεχιας και Πολωνιας,Κολομβιας και Χιλης.Ακου ομαδα Σαντα Μαρια Μαγδαλενα.Το ακους και νομιζεις οτι προκειται για λατινα πορνοσταρ ή για Μεξικανα ηθοποιο σε σαπουνοπερα.Oσο για το Βολφρατχαουζεν-Κιρσανσοερινγκ σε παραπεμπει σε ονοματα αξιωματικων του Γ' Ραιχ...
Μου σφυριξαν δυο μπασκετικα,τους ασσους του ΚΟΡΟΙΒΟΥ και του ΡΕΘΥΜΝΟΥ.Με χαντικαπ θα τους παιξω και θα κολλησω και δυο μικρα φινλανδικα,τις ΤΟΥΡΚΟΥ και ΚΕΜΙ ΚΙΝΓΚΣ που καιγονται για τριποντα στη μαχη της ανοδου.Να βαλω κι ενα ακομα;Βλεπω λογικο ευρος τερματων 2-3 στο Βιτσεντζα-Κροτονε...
Τα λεμε αυριο παλι...
.

Blog Archive