Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

PostHeaderIcon Η ΞΑΝΘΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΚΕΣ PARTII

Πλεον απο αυριο θα διαλεγω ενα ματς,σε οποια αποδοση κι αν δινεται και με ενα μεγαααααααλο σερι θα ρεφαρω.Τοκογλυφια ειναι το στοιχημα μου λεει ο Θωμας ο οδοντιατρος μου και εσυ ψαχνεις φαντασματα.Ως ενα βαθμο εχει δικαιο ο ολοιδιος με τον Φατιχ Τεριμ επιστημονας...
Χτες τα Τρικαλα περασαν,χοι ομως και τα σουηδικα.Μαλλον επρεπε να κρατησω τον ΑΟΤ μονο του,αλλα τα πλανα πλεον αλλαζουν απο...αυριο...
Χτες ειπα για την ξανθια με τις προκες.Η κυρια της φτογραφιας ειναι η τεταρτη αποτυχημενη προσπαθεια μου με Λευκορωσιδα.Γιατι σλαβες;Εχουν καποια στοιχεια που ψαχνω εγω σε μια γυναικα και τα οποια δεν εχουν αλλες γυναικες.Η αναζητηση συνεχιζεται ειτε στη Ρωσια,ειτε στην Ουκρανια,ειτε στις χωρες της βελουδινης επαναστασης...
Σοβαρο παιδι ο Ιπποκαμπος,για γαμο,οσες νυφες ενδιαφερεστε στειλτε μηνυμα και παμε παρακατω.Συνηθισμενη σε κουφα αποτελεσματα η ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ,θα θυμαστε οσοι ειστε αρρωστακια κατι περιεργα αποτελσσματα σε τουρνουα στην Τουρκια ή το προσφατο διπλο στη Ζιλινα για παρτη της Ουκρανιας.Διαλοκη μου μυριζει το ματς με τα Σκοπια,διπλο ημιχρονο,ασσο τελικο μπας και συνελθουμε λιγο...
.

Blog Archive