Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

PostHeaderIcon ΜΙΣΗ ΜΙΖΑ

Το καθηκον της το εκανε η Μπραγκαντινο στην ισχυρη εδρα της και εκανε την Κρισιουμα,την
τιγρη,να φανταζει γατακι,οχι ομως και η Κιντερμινστερ.Τα αρπακτικα εμοιαζαν με ορνιθες και ισοφαριστηκαν απο την Μπορεχαμ...
Ξερετε οτι δεν ειμαι ρατσιστης και μην παρεξηγησετε την παρακατω φραση γιατι ξερετε οτι εξεταζω πολυ ματι,γλωσσοφαγια και λοιπα.Τι ματι εχει αυτος ο νοσαλβα;Απο τοτε που μαλωσαμε δε στριβω.Ξερει αυτος για ποιον λεω,ας παψει να ασχολειται μαζι μου,γιατι αν ασχοληθω εγω μαζι του...
ΝΤΑΕΓΟΥ και ΚΑΤΑΝΙΑ εμφανιζουν πτωτικες τασεις στο διαδικτυο και θα τις συμπεριλαβω στο παιχνιδι μου,οπως και το αμφισκορο στο Νεα Υορκη-Μοντρεαλ.Ενδιαφερον μοιαζει στα ματια μου το No Goal της Ισπανιας στην Τιφλιδα κοντρα στη Γεωργια για τα προκριματικα του Ευρωπαικου Πρωταθληματος Under21.Κλεινω με ΑΝΤΒΕΡΠ(η φωτο απο τη φωτογραφιση για το ημερολογιο της ομαδας).Βαρια φανελα,φανατικο κοινο,υψηλο μπατζετ για εξαδα στα σαλονια του βελγικου πρωταθληματος,δυσκολα θα κανει μαγκια η Βιρτον...
Σε παρολι...
ΥΓ:Απο τα τελευταια 5 παιχνιδια του Παοκ με τον Αγορ στο Παλατακι,τα δυο εχουν κριθει στην παραταση.Με 40% παραδοση λοιπον,ρισκαρω στο 18 της ισοπαλιας,μιση μιζα...
.

Blog Archive