Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

PostHeaderIcon ΚΑΡΑΔΟΚΟΥΝ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΚΑΙ ΝΤΟΜΑΤΕΣ

Αν σας ελεγα οτι χαθηκα επειδη περιμενα να τελειωσει το Λος Αντες-Γκιγερμο Μπραουν θα ημουν ψευτης.Μαλακιες του στυλ Νοργουιτς των ψευδων και the one and only Παντουρβιτσε τις κανω αφου εχω την κορωνιδα μπροστα μου,αλλα ειτε εν βγαινουν σε αναρτηση,λογω χρονικων περιορισμων εξαιτιας της φυσης της εργασιας μου,ειτε επειδη το γιαουρτακι και οι ντοματες καραδοκουν...
Κατι μου χρωσταει το Κυπελλο Αγγλιας και σε ολους οσοι με διαβαζετε λοιπον,αφου για καλη μου τυχη δεν το τολμησα χτες με την Ολντερσοτ,θα το τολμησω αποψε με μια ομαδα που βρισκεται στο εκτο σκαλι της ποδοσφαιρικης πυραμιδας του αγγλικου ποδοσφαιρου,την ΜΕΙΝΧΕΝΤ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ,που ενδεχομενως να μην την ξαναβρουμε και μπροστα μας.Υπουλο ματς κυπελλου κοντρα στην ευαλωτη λογω οικονομικων προβληματων Πορτ Βειλ,ενω οι καρακαξες οπως ειναι το παρατσουκλι των γηπεδουχων,θα μπουν στο ματς με τη νοοτροπια,τους ειδαμε στο πρωτο ματς και μεσα στη στρουγγα μας δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα απο δαυτους.Πολιτισμικο σοκ θα παθουν οι φιλοξενουμενοι που ειναι συνηθισμενοι να παιζουν σε γηπεδα οπως το Μπραμαλ Λειν και το Γιορκ Ροουντ το οποιο χρησιμοποιει το αουτσαιντερ μου απο το 1871 παρακαλω,ειναι οπλο για το 6αρι που προσεγγιζει ο ασσος...
Για ρομαντικους του ποδοσφαιρου κυριως.σε μονο αποδεκτο...
.

Blog Archive