Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

PostHeaderIcon ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ

Λαμψη αστερων αποψε,ομως εγω δεν θα ασχοληθω με το Τσου Λου,αλλα με Λατινικη Αμερικη,οπου εχω και ρεντα τωρα τελευταια,για να μην πω ανεκαθεν και φανω υπερβολικος.Εξαλλου δεν ειμαι Ολυμπιακος,δεν ειμαι αισιοδοξος για τις συμπαθειες μου Ντιναμο Κιεβου και Μπατε Μπορισοφ,ενω σας προεξοφλω πως ισως απεχω στοιχηματικα και αυριο απο το Γιουροπα Λιγκ.Ισως ομως παιξω κανα fun bet απο την αλλη οχθη του Ατλαντικου...
Αισθανομαι τυψεις που θα δωσω ματς που επαιξα στο 2,70 και εχει πεσει στο 2,30,ομως ετσι λειτουργει πλεον το στοιχημα και ο Ιπποκαμπος δεν ειναι oλη μερα πανω απο ενα pc.Η ΝΤΕΠΟΡΤΙΒΟ ΣΑΝΤΑΝΙ καιγεται για τριποντο παραμονης κοντρα στην ηδη πεσμενη Σαν Λορεντσο,εχοντας ως συμμαχο τον ευμεταβλητο συντελεστη της στην ειδικη βαθμολογια.Τα εχει παρατησει η γηπεδουχος μετα και τον μαθηματικο υποβιβασμο της,ενω η φιλοξενουμενη στοχευσε αυτο το ματς κανοντας ροτεισον στο προηγουμενο οπου ειχε δυνατο αντιπαλο και δεν ξοδεψε δυναμεις.Για οσους πανε να ρεφαρουν τα χαμενα του Τσου Λου μοιαζει ιδανικο πονταρισμα...
.

Blog Archive