Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

PostHeaderIcon ΜΑΤCH BALL

Αρχισαν τα ματς μπολ.Για μενα λεω που ψαχνω ενα πιασμενο bet εως το τελος του μηνα για να ερθω στα ισα μου.Δυο για να βγω και κερδιμενος.Εγω και οσοι με ακολουθειτε.Γκινια το τελευταιο διαστημα με τα αουτσαιντερ να μη μου περνανε.Συγχωρειστε με και για τα βιαστηκα κειμενα και για την προχειροτητα στις φωτογραφιες,ο μαστορας αμολαει αετο και η συλλογη μου παραμενει φυλακισμενη στο σκληρο δισκο του ανενεργου μου υπολογιστη...
Αποψε,θα πονταρω στην ισοπαλια της Χεταφε με τη Ραγιο Βαγιεκανο,που παραμενει αηττητη στη νεα εδρα των γηπεδουχων,η μονη ομαδα στην Ισπανια.Απο την αλλη μερια,η Χεταφε πραγματοποιει το χειροτερο ξεκινημα της ιστοριας της και δε θελει να το συνεχισει το πραγμα.Στο 3,50 μου κανει η ισοπαλια στο μαδριλενικο ντερμπυ των φτωχων...
.

Blog Archive