Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

PostHeaderIcon Η ΠΙΟ ΣΕΞΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΓΡΑΦΟΣ

Τριτη και 13 σημερα,ευκαιρια ισως να σπασει η γκινια,δεν πιστευω σε τετοια εγω,ασχετα αν εχω κι εγω τα γουρια μου και τις γκαντεμιες μου.Αχρηστα νεα και ειδησεις απο διαφορα σπορ πριν δουμε τι παιζουμε αποψε...
-Γρηγορος οπως ο Γιουσειντ Μπολτ δηλωσε πως ειναι ο Βλαντιμιρ Κλιτσκο που ετοιμαζεται για την επιστροφη του στα ρινγκ και εγινε περιγελος...
-Καταγεται απο την Κολομβια και ειναι η πιο σεξι αθλητικογραφος του κοσμου η Ερικα Φερναντες(φωτο διπλα) που εργαζεται στο μεξικανικο Fox Sports...
-Ετοιμος να oδηγησει ξανα μονοθεσιο της Formula1,7 χρονια μετα τον σοβαρο του τραυματισμο,ειναι ο Ρομπερτ Κουμπιτσα.H Williams τον επελεξε για τριτο οδηγο της...
-Ο παλαιμαχος ποδοσφαιστης Σωτηρης Κυργιακος θα ειναι ο νονος του παιδιου της Φανης Χαλκια και του Λουη Καραμανου...
-Ο τσαρος των αιθερων,Σεργκει Μπουμπκα,εδωσε τα συγχαρητηρια του στον Εμμανουηλ Καραλη που πετυχε νεο παγκοσμιο ρεκορ εφηβων στο αλμα επι κοντω...
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

  • ΝΤΕΠΟΡΤΕΣ ΤΟΛΙΜΑ-ΤΙΓΚΡΕΣ-ΚΑΧΑΜΑΡΚΑ-ΣΠΟΡΤΙΒΟ ΛΟΥΚΕΝΙΟ σε ξερη τετραδα
.

Blog Archive