Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

PostHeaderIcon KATI ΠΙΟ EXTREME

Ηθελα κατι πιο extreme χτες,οπως βλεπετε και στη φωτογραφια,δεν μου αρεσε η δυαδα με Μαλιν και Μαγδεμβουργο,ασε που αργοτερα θυμηθηκα πως ειχα κυκλωσει στο κουπονι μου Μπενφικα και Ρειθ Ροβερς,ανετα δηλαδη γινοταν τετραδα.Της κοντης τσαπου τις φταινε οι τριχες που ελεγε και μια φιλη μου βετερανα πουτ@ν@...
Ξεκιναω το σημερινο παρολι απο την αγαπημενη μου τωρα τελευταια Πορτογαλια και την ΠΟΡΤΟ που με νικη επι της Τσαβες επιστρεφει στην κορυφη της βαθμολογιας...
Μενω στην Ιβηρικη χερσονησο και λιγο πιο ανατολικα,στην Ισπανια και πιο συγκεκριμενα στη Σεγουντα Ντιβιζιον νομιζω πως δυσκολα θα σπασουν τρεις ασσοι,αυτοι των ΡΕΟΥΣ,ΤΕΝΕΡΙΦΗΣ και ΒΑΓΙΕΚΑΝΟ...
Το οτι ειναι τεραστιο μεγεθος στη Χιλη η ΚΟΛΟ ΚΟΛΟ δε χρειαζεται να σας το πω εγω,ευκολα ή δυσκολα θα καμψει την αντισταση της Αουνταξ Ιταλιανο...
Ευκολα ή δυσκολα εκτιμω πως θα περασουν και οι δυο ασσοι στην 3η Γερμανιας,της ΒΕΧΕΝ και της ΟΥΝΤΕΡΧΑΚΙΝΓΚ...
Στηριγμα αποτελουν στην Κυπρο η ΑΝΟΡΘΩΣΗ και ο ΑΠΟΕΛ,πιο βαρυ ονομα η ΚΙΛΜΕΣ απο την Φλαντρια στη 2η Αργεντινης,περιμενω ξεσπασμα των ΤΡΙΚΑΛΩΝ που υποδεχονται την Καλλιθεα εχοντας νεο προπονητη στον παγκο τους,σφραγιζει την παραμονη του ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ με νικη επι του Πλατανια...
Σαν πολλα δεν μαζευτηκαν;
Για οσους ψαχνουν αουτσαιντερ,Κονιασπορ και Αεκ Λαρνακας οι επιλογες μου...
Τα ξαναλεμε αυριο,σιγουρα με ιπποδρομο...

.

Blog Archive