Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

PostHeaderIcon ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ ΚΑΙ Η ΔΙΩΡΥΓΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΜΑ

Δε με προλαβε ο φιλος μου ο Κωστακης,θα πιναμε κανενα κρασισι στην ταβερνα.τωρα στο σπιτι,κουκουλωμενος και με τσαι με φασκομηλο,για να ξεπερασω το κρυωμα.Οποτε ας δοκιμασω και την τυχη μου στα βραδυνα,μηπως οι εθνικες ομαδες των λατινων ειναι πιο γουρικες απο τους συλλογους.Βλεπεις η Ονσε Καλντας δεν κρατησε το προβαδισμα στην εδρα της Ριο Νεγκρο και εγω καθομαι πανω στο παγωτο Μαρτη μηνα,χανοντας και την καβα που απεκτησα το Φλεβαρη,διαδικτυακα ομιλω παντα...
Σημερα παω σε παρολι με ΠΑΝΑΜΑ,ΚΟΛΟΜΒΙΑ,ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗ και ΧΙΛΗ.Η τελευταια παιζει με τη Βενεζουελα,σακο του μποξ τη χαρακτηρισε ο φιλος μου ο μπετον τη γηπεδουχο και η κατοχος του Κοπα Αμερικα με διπλο μπαινει γερα στη μαχη της προκρισης στα τελικα του Μουντιαλ του 2018.Εκει που θελει να βρεθει και ο Σουαρες με την παρεα του.Δικαιο φαβορι η σελεστε λοιπον που υποδεχεται το Περου.Εχει μεινει πισω στη μαχη της προκρισης η ΚΟΛΟΜΒΙΑ και η νικη επι του Εκουαδορ ειναι εκ των ουκ ανευ.Σιγα μην κανει ο Ισημερινος μαγκιες σε μια χωρα οπου τα καρτελ ζουν και βασιλευουν.Κλεινω με ΠΑΝΑΜΑ.Ποια Αιτη μωρε;Ξερω την πρωτευουσα της,ξερω ομως και αυτη του Παναμα.Ξερω ομως και τη διωρυγα εκει περα.Ρε μπας και ερθει 2-1;Μου αρκει ο ασσος...
.

Blog Archive