Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

PostHeaderIcon ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Αν καποιες ομαδες διαμαρτυρονται για τη διαιτησια τι να πει και η Παρι,που ζει στη σκια της συνονοματης της των Αραβων και τη σφαζουν τα κορακια στη 2η Γαλλιας;Φυσικα και δεν την ξαναπαιζω,μου προκαλει αρνητικη αυρα αυτη η ομαδα τελικα,ας κανει δεκα σερι νικες...
Αποκριες αυτο το Σαββατοκυριακο,στην κορυφωση τους,ελπιζω να μη γινω καρναβαλος,τι να μη γινω που εχω γινει,σεφτε δεν εχω κανει το Μαρτη.Ανοιγω λοιπον σημερα το παιχνιδι μου λιγακι και ξεκιναω απο την αγαπημενη μου ΣΚΑΛΙΤΣΑ.4,70 το διπλο κοντρα στη Ρουζομπεροκ που ειναι γνωστη για το γυναικειο τμημα μπασκετ που διαθετει.Η φιλοξενουμενη κοντραρε την Τρεντσιν που εχει ξεφυγει για τα δεδομενα της Σλοβακιας,γιατι να μην κανει διπλο παραμονης σημερα;
Κπρ-ΜΠΡΕΝΤΦΟΡΝΤ το δευτερο ματς που με απασχολει εντονα.Λεφταδες ιδιοκτητες στους γηπεδουχους,στοιχηματικη εταιρια στο τιμονι της φιλοξενουμενης,αουτσαιντερ το διπλο για το οποιο κανει σκεψεις το αρρωστημενο μου μυαλο...
Παμε και σε ενα παρολι.ΛΙΡΣ,ΦΟΡΤΟΥΝΑ ΚΟΛΩΝΙΑΣ,ΙΝΤΕΠΕΝΤΙΕΝΤΕ ΜΕΝΤΕΓΙΝ,ΝΑΣΙΟΝΑΛ ΑΣΟΥΝΣΙΟΝ και ΤΣΕΛΤΕΝΑΜ νομιζω πως θα κερδισουν,για διαφορετικους λογους η καθεμια...
Αν καποιους δεν τους καλυπτουν οι προβλεψεις μου,να αναφερω το value bet διπλο της Ιστ Στερλινγκ και τις πτωτικες τασεις των Ξαμαξ,Πρετορια,Χαλαντας και Αρσεναλ Σαραντι...
Καλο τριημερο,ο,τι κι αν κανετε,προσοχη στους δρομους,ειδικα τωρα με την κακοκαιρια,μαλλον θα επιστρεψω το βραδυ με τις Λατινες και αυριο τα λεμε παλι και με ιπποδρομο και με μπαλες...
.

Blog Archive