Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

PostHeaderIcon ΜΕ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΧΙΛΗ ΚΑΙ ΒΡΑΖΙΛΙΑ

Παικτικως παω καλα,τοσο στο στοιχημα,οσο και στον ιπποδρομο,το διαπιστωσατε οι φιλοι μου,τοσο
οσοι με επισκεπτονται στον εργασιακο μου χωρο,οσοι και οι online.Υστερω ομως στις αναρτησεις,προφανως επειδη ειμαι αυθορμητος,αλλα και επειδη ισως δεν ειναι το επαγγελμα μου το να δινω προγνωστικα,αλλιως θα εγραφα σε κανονικο site με μηνιαια αμοιβη ή σε εντυπο με κανονικο μισθο...
Αυριο μου δινω ρεπο μαλλον,δεν εχει ψωμι το προγραμμα,οποτε ας πονταρω δυο ομαδες απο την Κολομβια,στα λατινοαμερικανικα ειδικευομαι οπως θα εχετε διαπιστωσει ή ετσι νομιζω τουλαχιστον.Τι διαολο,τσαμπα εχους απεσταλμενους σε Βραζιλια και Χιλη;
ΑΛΙΑΝΖΑ ΠΕΤΡΟΛΕΡΑ και ΠΑΤΡΙΟΤΑΣ ειναι οι επιλογες μου,σε δυαδα...
.

Blog Archive