Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

PostHeaderIcon ΠΑΙΚΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ;

Eχασα το Σκορ6 στον ιπποδρομο σημερα επειδη δεν εβαλα τη Ρηγκαλ Φαλκον.Τρια χαλιαρικα μου στοιχισε αυτο το λαθος(;).Και ειναι ισως απο τις ελαχιστες φορες που εχω μετανιωσει για παικτικη μου επιλογη.Παμε νταηλικι να ρεφαρουμε το βραδυ στο στοιχημα,που ετσι κι αλλιως μου παει χαλια στο μπλογκ,γιατι παικτικως διατηρουμαι σε πολυ καλα επιπεδα.Αυτο βεβαια δε σας νοιαζει εσας,μπορειτε και να με βρισετε,να πειτε,Ιπποκαμπε,μας σωταρεις εδω και παιζεις αλλα;Οχι καλοι μου φιλοι,απλα εχω υποσχεθει να γραφω το πολυ δυο κειμενα την ημερα για μπαλες.μην ξεχνατε οτι δεν ειμαι στοιχηματογραφιας,ενω στο πρακτορειο που εργαζομαι υπαρχουν και εμπνευσεις της στιγμης ή πληροφοριες επι του πιεστηριου που λενε και στις εφημεριδες...
Τριαδα αποψε,ψαχνω μαζι με τους ΡΟΒΕΡΣ την πρωτη νικη της ΣΛΙΓΚΟ,ποια Μπρει μωρε τωρα;Απορω πως διατηρειται τοσα χρονια με τα ψεμματα στην ιρλανδικη Πρεμιερ.Δεν την εχω για ουραγο στην Παραγουαη την ΓΚΟΥΑΡΑΝΙ,περιμενω να αντιδρασει στις απανωτες σφαλιαρες,αρχης γενομενης απο το ματς με τη Χενεραλ Ντιαζ.Και κλεινω τριαδα με τη ΜΟΝΑΡΚΑΣ ΜΟΡΕΛΙΑ.Ελπιζω να δαμασει τη Τζαγκουαρες και να παρει βαθμολογικη ανασα στην ειδικη βαθμολογια υποβιβασμου,καθως η Ντοραδος μειωσε τη διαφορα...
Επιστρεφω με αυριανες ιπποδρομιες και τον αποηχο απο σαββατιατικο Μαρκοπουλο και τη φιεστα του Ντουμπαι...
.

Blog Archive