Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

PostHeaderIcon ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΠΛΑΝΗ ΞΑΠΛΩΣΤΡΑ

Αντι να ανεβασω κειμενο με Αβαι και Σαμπαιο Κορρεα χτες το βραδυ,προτιμησα να δω το ματς του Euro που εξελιχθηκε σε φαρμακο για την αυπνια.Και δε μου βγηκε σε κακο.Με καλη παρεα,στο γνωστο ταβερνακι με κοκορετσι,γραβιερα και κρυα μπυρα,τουλαχιστον περασε η ωρα αναιμακτα...
Αυριο θα με χασετε,σκεφτομαι να εκμεταλλευτω το ρεπο μου απο τη δουλεια και να παω για το πρωτο μου φετινο μπανιο,με την ελπιδα να μου ζητησει ξανθια γυμνασμενη κοπελα απο τη διπλανη ξαπλωστρα να της βαλω αντιηλιακο στην πλατη ή ο,τι αλλο θελει και οπου το θελει εν πασει περιπτωσει...
Πολυ φυσιολογικη μου φαινεται η τετραδα Γαλλια,Γερμανια,Βελγιο και Αργεντινη για να περασει ξερη και χωρις απωλειες για τους παικτες.Τεραστια ποσα θα παιχτουν παγκοσμιως σε αυτο το παρολι,οποτε ας παω αλλου εγω...
Ολα συνηγορουν υπερ της ΑΤΛΕΤΙΚΟ ΜΙΝΕΙΡΟ στο ντερμπυ με την Αμερικα και αποτελει πολυ καλη βαση για εναλλακτικο παρολι.Μοιρασια προβλεπω στο Σαντος-Σαο Παολο και κλεινω με ΧΙΟΥΣΤΟΝ.Η Ντιναμο ψαχνει εδω και καιρο μια εκτος εδρας νικη,ταξιδευει στο Πορτλαντ για να αντιμετωπισει τους Ταιμπερς που εχουν ευαλωτη αμυνα.Αν οι Τεξανοι βγαλουν  και παλι τη γνωστη τους μαχητικοτητα μετα την αλλαγη προπονητη μεσα στο τερεν,θα γυρισουν στη βαση τους με το πρωτο τριποντο υστερα απο 16 ταξιδια...
.

Blog Archive