Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

PostHeaderIcon ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΑΦΤΑ(ΛΙ)Ν(Η)

Δε μπορω να πω οτι το γραπτο μου ξεκινα με τους καλυτερους οιωνους.Ξεχασα στο σπιτι τις σημειωσεις μου.Οχι ο,τι δεν θυμαμαι τι εχω παιξει,ελα ομω; που ειμαι δεκαθλητης και all around player και θελω να τα παιζω ολα.Απο κριθαροκινητα και σουηδικο χοκευ επι παγου,μεχρι κυνοδρομιες και υδροβιο σκακι.Και μπορει να εχω γινει σκουος απο τις τσεςπου τωρα τελευταια,ομως συνεχιζω απτοητος...
Και θελω να βγω απο τη ναφθαλινη οπως θα βγει σημερα και η ΝΑΦΤΑΝ που αγνοει τη νικη μακρυα απο το ΝΟΒΟΠΟΛΟΤΣΚ -σας την εχω πει νομιζω την ιστορια της πολης,αν οχι,θα επανελθω με σχετικο κειμενο,εδω ειμαστε,δε χανομαστε- αλλα τη γυροφερνει και βρισκει ιδανικη ευκαιρια για να την πετυχει κοντρα σε μια αντιπαλο,την Μπελσινα,που μαστιζεται απο οικονομικα προβληματα.Νυστικο αρκουδι δε χορευει,οι παροιμιες ειναι σοφες,ολες μα ολες και θα κρατησω το 3,60 του διπλου...
Σε τριαδα με ΝΤΙΝΑΜΟ ΜΙΝΣΚ και ΣΟΛΙΓΚΟΡΣΚ.Η ΣΑΧΤΙΟΡ εχει ποιοτικο ροστερ και δε νομιζω να αντιμετωπισει δυσκολιες στο ταξιδι της στο Μοζιρ για να παιξει με την τοπικη Σλαβια,ενω στο μινι ντερμπι της πρωτευουσας οι φιλοξενουμενοι θελουν να ρεφαρουν την εντος εδρας ηττα της περασμενης αγωνιστικης,να καθαρισουν νωρις το ματς και να κρατησουν δυναμεις για το ευρωπαικο μεσοβδομαδο που ακολουθει.Πιο πολλους οπαδους θα εχουν στις εξεδρες αλλωστε απο οτι η Ισλοχ...
.

Blog Archive