Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

PostHeaderIcon HI GAIS

Εκφραζω τη συμπαθεια μου σε ολους οσοι αντι να εχουν φυγει για τριημερο σε κοντινη ή μακρινη παραλια,λιωνουν στη δουλεια,εχοντας παρηγορια το κλιματιστικο ή τον ανεμιστηρα.Δυστυχως δεν απολαμβανουμε ολοι τα προνομια(;) αυτης της ζωης που σε καποιους συμπεριφερεται σκληρα,σε καποιους αλλους γενναιοδωρα...
Τσαλακωμενη η αυτοπεποιθηση μου απο την ηττα της Ουκρανιας,πεσαμε στο μειον αυτον τον μηνα.Χτες δεν υπηρχε κατι που να μου κανει κλικ.Το να προτεινω την Ισπανια δεν ειναι του στυλ μου.Ισως δεν διαβασα παραπανω τη Λουβερντενσε,ισως επειδη δεν ειναι και η αδυναμια μου.Οσοι με διαβαζετε τακτικα ξερετε ποιες ομαδες προτιμω στη Βραζιλια...
Ας δοκιμασω λεω την τυχη μου σε ενα απογευματινο και αν προκυψει κατι το βραδυ,θα επιστρεψω.Προς το παρον εχω κυκλωσει τη ΓΚΑΙΣ.Πιο βαρια φανελα απο τη Βαρμπεργκς που νομιζω θα διορθωσει προς τα κατω τη βαθμολογικη της θεση.Αντιθετα,για την ομαδα του Γκετεμποργκ,ενδεχομενη νικη θα την βαλει στο κολπο της ανοδου,Περιμενω τους φιλοξενουμενους να πουν με τη σεντρα Hi Gais,που ελεγαν και ο Τασος Μπουγας και η Καλομοιρα και να καθαρισουν το ματς.Το διπλο στο 3,20...
.

Blog Archive