Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

PostHeaderIcon ΕΝΑ ΚΑΣΚΟΛ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΟΥΙΣΚΥ

Η χτεσινη τριαδα εγραψε,θα μπορουσε να ειναι και τετραδα,με την προσθηκη της Ναουτικο ή και πενταδα αν πιστευα ακομη πιο πολυ οτι η Βασκο θα ντα Γκαμα-γε τη Τζοινβιλ.Εγω ειμαι παντως ικανοποιημενος,θυμαστε τι εγινε περυσι σε ενα εφιαλτικο καλοκαιρινο διμηνο οπου δε στριψαμε...
Πηρε τον ανηφορο η τιμη της ΛΙΕΤΑΒΑ ΓΙΟΝΑΒΑ και δεν καταλαβαινω το γιατι.Εχει ισχυρη παραδοση με την Στραμπρας στην εδρα της,εχει αμεση βαθμολογικη αναγκη μετα το προγραμμα βουνο που εβγαλε και νομιζω πως ειναι υπερβολικο το 3,50 του ασσου...
Στη Γιονοβα εξαλλου θα μπορουσα να μεινω.Εκει ειχα καταληξει να στεγασω την οικογενεια μου αν παντρευομουνα τη Λευκορωσιδα αγαπημενη μου με την οποια χωρισα προ τριετιας.Και μπορει να σας εχω συνηθισει φωτογραφιες με γκομενακια,αλλα σημερα βαζω αυτη που μου θυμιζει τα πρωτα της δωρα.Ενα κασκολ της Ζαλγκιρις Καουνας και ενα μπουκαλι ιρλανδεζικο ουισκυ Jameson μου ειχε προσφερει στην πρωτη μας επετειο και αυθορμητα αυτα μου ηρθαν στο μυαλο οταν πρωτοειδα την εικονα που βλεπετε διπλα.Ας ειναι αλλης ομαδας το κασκολ και σαμπανια το μπουκαλι...
.

Blog Archive