Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

PostHeaderIcon ΔΙΦΡΑΓΚΟ

Οταν βγαινει το κουπονι της Παρασκευης,το πρωτο πραγμα που κοιταζω ειναι τι ματς εχει τη Δευτερα.Ο καθενας με τα χουγια του.Τωρα το γιατι δεν επελεξα χτες το Χ της Ντεπορτιβο Παστο,δεν μπορω να απαντησω ουτε εγω.Ισως λογω του ρεπο που πηρα απο τη δουλεια,δεν ηθελα να εχω αναμειξη με τζογο.Ηθελα να χαλαρωσω και να ηρεμησω...
Εχω ομως μομεντουμ.Ομαδα που κερδιζει δεν αλλαζει και πονταρω εκ νεου στη ΜΠΡΑΓΚΑΝΤΙΝΟ και στον διπλασιασμο των χρηματων μου.Ξερω,ριχνω τον πηχη χαμηλα,ομως με ποιο να τη συνδυασω;Με την Αργεντινη των απουσιων;Με τις τοκογλυφιες της Ουγγαριας και της Λετονιας;Η' με το αιμα και αμμος Ουρουγουαη-Παραγουαη και τα επιφοβα διπλα των Ντανταλκ και Σαμροκ Ροβερς;Η Βουλγαρια θα κανει το over με το Λουξεμβουργο;Κι αν αρκεστει στο 2-0;Κραταω μονο την αγαπημενη μου ομαδα απο τη Βραζιλια που υποδεχεται την ουραγο της 2ης κατηγοριας με στοχο να αναπνευσει βαθμολογικα...
.

Blog Archive