Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

PostHeaderIcon O,TI MOY KATEBEI ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

Οι φιλοι μου σημερα στο facebook και οι θαμωνες στο μαγαζι που εργαζομαι πυρετωδως θαυμασαν τα στοιχηματικα μου κατορθωματα.Δυστυχως δεν ανεβηκε κειμενο,λογω φορτου εργασιας.Τι επιασα λοιπον;Ανατροπη την Ροτσντειλ -δεν θα το εβαζα σε αναρτηση,μη λεμε μαλακιες- και τριαδα με Ντερμπι-Μπλακμπερν over και νικες των Ερμπας,Ινβερνες,Καρντιφ και Ντουναισκα.Αυτα θα τα εδινα σιγουρα,οι υπολοιπες σημερινες επιλογες μου ηταν σε Χ,σε προσωπικο επιπεδο μιλαω,που τα αποφευγω εδω...
Παμε στα βραδυνα ματς λοιπον και ελπιζω να βρω χρονο αυριο να ειμαι συνεπης στο ραντεβου μου με σας που αφιερωνετε χρονο για να διαβαζετε ο,τι μου κατεβει στο κεφαλι.Δυαδα τελικα,για να μη χαραμισω μιζες μετα το ασχημο μεσοβδομαδο και το λαθος απο τσιγγουνια με το μονο αποδεκτο της Φεγενορντ την περασμενη Κυριακη.ΠΟΡΤΛΑΝΤ και ΑΝΤΟΦΑΓΑΣΤΑ σε δυαδα,χωρις πολλα πολλα.Αχωνευτη η Κονσεπσιον και κουρασμενη,θα χτυπηθει στην κοντρα απο την Αντοφαγαστα,δυνατο το Πορτλαντ εντος εδρας,ψαχνει το πρωτο του διπλο στο Χιουστον που δεν προλαβαινει τα πλει οφ...

.

Blog Archive