Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

PostHeaderIcon ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ MIA O KΡΙΣΤΙΑΝΟ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ

Ο Τοτσε δε γεμισε τα παπουτσια του Σισε,για την Οβιεδο ομως μια χαρα ειναι!Εγω δεν ειμαι μια χαρα,που εξαιτιας επαγγελματικων υποχρεωσεων δεν ανεβασα την ομαδα που αναγκασε τον Μπορελι να αφησει ον Παναθηναικο,ενω και σημερα ειμαι αναγκασμενος για γερμανικο νουμερο αντι να εχω εισπραξει απογευματινο παρολι.Μπαλα παιζεται παντου,οχι μονο στην Ευρωπη.Απο τη Βραζιλια ως την Ινδονησια και απο την Αυστραλια ως το Ισραηλ.Και μη μου πειτε πως οι Εβραιοι ειναι Ευρωπαιοι,επειδη συμμετεχουν οι ομαδες τους στα κυπελλα της Ουεφα.Ημαρτον!
-Καταντια για τον παλαι ποτε αυτοκρατορα του βραζιλιανικου ποδοσφαιρου,Αντριανο.Ο παλαιμαχοςσεντερ φορ εφτασε σε σημειο να φιλοξενειται πλεον σε φαβελες!!!
-Πρωην συντροφος του Κριστιανο Ροναλντο και νυν συζυγος του Τζερμειν Πεναντ η Αλις Γκουντγουιν(φωτο) δηλωσε πως ο ασσος της Ρεαλ δεν πιανει μια στο κρεβατι μπροστα στον αντρα της...
-Η πιο περιζητη personal trainer της Αυστραλιας ειναι η Λιμπι Παουελ με την τιμη της να ειναι αρκετα τσουχτερη...
-"Κρινομαι απο τα αποτελεσματα και οχι απο το αν ειμαι γυναικα",δηλωνει η προεδρος της Χαποελ Μπερ Σεβα,Αλονα Μπαρκαατ...
-Eχει βρει ρυθμο και σκοραρει με την Γουαδαλαχαρα ο Αλαν Πουλιδο που για το κρεβατι του ομως πρεπει να βρει αλλο τερμα.Μετα απο εννεα μηνες σχεσης χωρισε με την Ιλεανα Σαλας ο παλιος μας γνωριμος...
Τα περιθωρια για τη ΜΠΡΑΓΚΑΝΤΙΝΟ στενευουν και πρεπει να ενεργοποιηθουν τα κονε της ομαδαρας,αρχης γενομενης απο το κομβικο ματς με την Παισαντου που εχει απουσιες που επηρεαζουν το βασικο της σχημα.Στο 4,70 το διπλο,πονταρω την αγαπημενη μου ομαδα που με εχει πληρωσει απειρες φορες...
.

Blog Archive