Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

PostHeaderIcon ΛΟΓΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΤΕΡΜΑΤΩΝ

Πιο πολυ για να σταματησει η γκινια το χτεσινο ρεπο,να παρω και μια ανασα απο το βαρυ μεσοβδομαδο προγραμμα που εχω,μεσανυχτα σχολασα απο τη δουλεια μου την Τεταρτη,πηγα μολις στις 8.30 το πρωι...
Φυσικα δε σας νοιαζουν οι επαγγελματικες μου υποχρεωσεις αλλα το τι παιζουμε αποψε.Βασικα θα παω σε μια τριαδα,αν και περασαν πολλα ματς απο το μικροσκοπιο μου.Οπως οι Λαβαλ και Νιορ,η Παρι η μικρη και η Σενταν,θα παω ομως με την αγαπημενη μου ΑΛΜΙΡΕ,την ΚΡΙΣΙΟΥΜΑ που σαν τιγρης θα κατασπαραξει την Σαμπαιο Κορεα αν θελει να διατηρησει τις ελπιδες ανοδου ζωντανες και το λογικο ευρος τερματων,2-3 δηλαδη,στο Μπετις-Μαλαγα...
Αυριο τα ξαναλεμε...
.

Blog Archive