Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

PostHeaderIcon ΧουντελΑΑΡ.!

Γεια σας φιλοι μου.!Παρασκευη σημερα,και πολλοι απο σας απεχουν..Καλα κανετε.Ελα ομως που σε εμενα ενα ματς μου εχει κλεισει το ματι,μου εχει καρφωθει,και προσωπικα το εχω παιξει απο Τεταρτη..
Χοφενχαιμ - Σαλκε 2..Ναι κυριοι.Αυτην την Σαλκε που ηταν να φαει 4 απο το Αννοβερο εντος εδρας(!),αυτην την Σαλκε θα πονταρω..Αυτος ειμαι εγω.Το γιατι.?Καταρχας 2 ηττες,3 σερι δεν κανει.Εγω κυνηγαω μεγαλες ομαδες μετα απο γκελες παντα.Προσεξτε με γκελΕΣ οχι γκελα.Λογω φορμας οι μπουκ ανεβαζουν τισ αποδοσεις τους,αυτες παλι καποτε θα προσπερασουν την κοιλια τους,οποτε αγοραζεις μια τιμη παραπανω απο οτι αξιζει.Γιατι οχ λοιπον?Προσθεστε σε αυτα και τις προσθηκες Χουντελαρ Χουραδο.Δηλαδη επιθεση Φαρφαν Χουντελαρ Ραουλ Χουραδο.Οχι κ ασχημα.Το θεμα ειναι να κρατησουμε στην αμυνα γιατι αυτος ο Μετζελντερ δεν υπαρχει πουθενα..Ειδωμεν το βραδυ λοιπον..
.

Blog Archive