Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

PostHeaderIcon ΚΕΦΑΛΙ ΒΡΗΚΑΜΕ!ΑΠΟ ΠΙΣΩ;

Ο Κρητικος γελαγε.Χοχοχο,μου ειπε,με τον Αυτοκρατορα παιζουμε.Ο ΑΓΟΡ εχει παλι κατακαρδα τον υποβιβασμο του στην Α2.Τοτε που ο Μπαοκ εσωσε τα σκουληκια.Και οπου βρει τους κιτρινους τους παταει.Ασσος οσο χαντικαπ κι αν προσφερεται μου ειπε...
Ωραια!Κεφαλι βρηκαμε.Απο πισω;Αυτο σταθηκε αφορμη να τσακωθω με τον πατερα μου σημερα.Δεινος χαρτοπαικτης ειναι.Και με χαλια φυλλο ξερει να μη βαλει καπελο στο Κουμ-Καν ή να μην καει στον Θαναση και εν τελει να παρει την παρτιδα.Αλλα στο στοιχημα αντιπροσωπευει τον μεσο παικτη.Γνωστες ομαδες και βουρ στον πατσα.Πατερουλη,στο εχω πει και σε σενα και στο πρακτορειο και στο καφενειο και στο blog.Oχι οπου παει το μελισσι.Που πεφτει το ματι ολων οσοι παιζουν στοιχημα;Στις φαβορες,στις φανελες.Μαζευεται παιχνιδι και γεμιζει ο κουβας.Αρσεναλ,Λιβερπουλ,Μιλαν,Κλαμπ Μπριζ.Ξερεις ποσος κοσμος πηγε φυλακη απο αυτα τα blue chips;Οι φουσκες εχουν ρισκο.Παιξε καμια Ολντερσοτ,καμια Σαρλερουα,καμια Πενιαφελ,καμια Μπρεχιν,που δεν τις ακουμπανε ουτε οι ιδιοι οι παικτες που απαρτιζουν το ροστερ.Οριστε κυριε,του ειπα σημερα!Σαρλερουα,Εμπολι,Κερκυρα,αυτα παιξε,συν αυτα που εχω δωσει στο αρθρο,δηλαδη Σελτικ,Χακεν,Παικ και Μπαρτσελονα.Αγυριστο κεφαλι ο δικος σου.Οχι,θα κερδαγε ο Πανιωνιος με απληρωτους υπαλληλους και ποδοσφαιριστες.Τωρα μας τα λες Ιπποκαμπε,θα πεις και συ φιλε αναγνωστη.Ναι,τωρα αστα λεω,γιατι δεν ειμαι ολη μερα πανω απο το κομπιουτερ να σου κανω update!!!Αλλα τα δικα μου φαβορι περασαν και εκλεισε η τετραδουλα.Εχεις πακετα να παιξεις;Βαλτα και τετραπλασιασε.Δεν εχεις;Παιξε λιγα και μετα τζογαρεις με τα λεφτα τους για τεσσερις ημερες.Δε ματωνεις...
Ξεφυγα!Τα αλλα δυο θα ειναι η ΡΙΟ ΑΒΕ και η ΦΕΓΕΝΟΡΝΤ.Προς το παρον η ομαδα που θυμιζει μακαρονια δεν εχει αγχη υποβιβασμου και κοιταζει το κυπελλο Πορτογαλιας,ενω το συνολο του Ροτερνταμ θα καθαρισει απο νωρις το ματσακι στα γερμανοολλανδικα συνορα...
Την ωρα που γραφονται αυτες οι αραδες η Μπαρτσα προηγειται 2-4 στο Ριαθορ.Δυσκολα θα αλλαξει κατι,αρα αλλο ενα ταμειακι...


ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΑΓΟΡ-ΡΙΟ ΑΒΕ-ΦΕΓΕΝΟΡΝΤ σε τριαδα
.

Blog Archive