Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

PostHeaderIcon ΡΩΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΕΤΑ

Εσπασε η Μπρομαποικαρνα,ειχαμε και τις γιορτες σημερα,δεν ειδα τα υπολοιπα και για να ειμαι ειλικρινης ουτε θελω να τα δω για να μην στεναχωρηθω.Αυριο το πρωι ομως αναγκαστικα θα τα κοιταξω.Ειχα και γιορτες την Παρασκευη,κουραστηκα.Και εχω να κανω καναδυο ακομη επισκεψεις.Ξεκλεψα ομως λιγο χρονο για να δουμε τα σαββατιατικα παιχνιδια...
Μου εκανε εντυπωση παντως,η πτωση του διπλου της Αουγκσμπουργκ.Εγω το ματς το εβλεπα διπλο.Δεν κανω τον μετα Χριστο προφητη.Οσοι εχετε διαβασει το preview για την Μπουντεσλιγκα,ξερετε οτι τη Δαμασκηνουπολη την εχω για πεσιμο φετος.Και οσο επεφτε η τιμη της,τοσο προτιμουσα τους λιμανισιους.Δυστυχως,δεν ειμαι επαγγελματιας tipster για να σας ενημερωνω αμεσα.Οι περισσοτεροι ομως ειστε φιλοι μου,οποτε οσοι με καλεσαν στο τηλεφωνο το επαιξαν ξερο διπλο και κονομησαν...
Πενταδα αλιευσα για το Σαββατο.ΝΟΡΙΤΣ-ΒΕΡΟΝΑ-ΑΠΟΕΛ-ΣΙΟΝ-ΝΙΟΥΕΛΣ...
Τα καναρινια ψαχνουν εκδικηση στο Βιλα Παρκ.Ο τεως προπονητης τους τους αφησε στα κρυα του λουτρου για να αναλαβει τα ηνια των χωριατων...
Στην πολη του Ρωμαιου και της Ιουλιετας η τοπικη Ελλας με νικη επι της Λαντσιανο εδραιωνεται στις θεσεις ανοδου...
Με νυχια και δοντια πασχιζουν να κρατηθουν στην κορυφη οι γαλαζοκιτρινοι.Η Δομνα εχει δηλωσει:Aποελ=Διαιτησια.Μαζι της!Οπου Θρυλος και κορακια...
Βλεψεις τιτλου εχουν φετος στη ΣΙΟΝ.Νικη κοντρα στην πλεον αδυναμη ομαδα της λιγκας για να παραμεινουν στο κυνηγι της Γκρασχοπερς θελουν οι γηπεδουχοι...
Σκοκο...λαμπρος οδηγει τη ΝΙΟΥΕΛΣ στο πρωταθλημα.Αδιαφορη η Αρσεναλ Σαραντι,ο ασσος μου κανει σε αυτη την αποδοση...
.

Blog Archive