Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

PostHeaderIcon ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ;

Σκηνικο σαν αυτο της παρακειμενης φωτογραφιας δεν μου εχει τυχει.Ισως επειδη δεν οδηγω.Η μονη εμπειρια που εχω σε αυτοκινητο ειναι σαν συνοδηγος,ενω σαν οδηγος εσπασα ενα δοντι ετοιμορροπο στα συγκρουομενα στα λουνα παρκ σε ηλικια 5 ετων.Επισης εκανα τους θεατες στα καρτ στα Τρικαλα να κατουρηθουν στα γελια οταν εκανα τετ α κε επειδη φοβηθηκα σε ενα προσπερασμα απο τα δεξια.Οι αλλοι μισοι χειροκροταγαν επειδη συνεχισα με τη μια.Αλεζι,Βιλνεβ και Σουμαχερ το επιτυγχανουν αυτο μου ειπαν καποιοι.Κι αυτοι αρχισαν να γελανε ομως οταν με ειδαν να μπερδευω λιγο αργοτερα το φρενο με το γκαζι και να μπαινω στη διαχωριστικη νησιδα αντι να στριψω αριστερα.Μαλλον ουτε το αμαξακι δεν ηθελε να γινω κομμουνιστης...
Οδηγουσα και μηχανακι.Βεβαια!Μια φορα πηγα να πεσω σε ρεμα,αλλη μια φορα κοντεψα να σκοτωθω απο το μεθυσι.Ευτυχως δεν ειχε αλκοτεστ.Δε μου εφτανε το πεσιμο,θα ειχα προστιμα και αφαιρεση διπλωματος-που δεν ειχα- και αδειας κυκλοφοριας.Το καλο ηταν οτι αυτα τα ατυχηματα αποτελεσαν πηγη εμπνευσης για την παρεα και βγηκαν τραγουδακια που δεν θα τα ξεχασουμε ποτε,Τζατζαλε...
Παιρνω αφορμη απο το τελευταιο,γιατι και σαν συνοδηγος ειχα ατυχημα.Χαρη σε εναν πρωην φιλο ενιωσα πως ιπταται ο Superman!!!Για 100 μετρα ημουν super hero.Πεφτοντας ομως με το κεφαλι λιγα εκατοστα απο την ασφαλτο καταλαβα ποσο λεπτες ειναι οι ισορροπιες.Απο ηρωας αποδιοπομπαιος τραγος,απο ζωντανος νεκρος,ποσο απεχει το γελιο απο το κλαμα,η λογικη απο την τρελα και αλλα διαφορα,καθως η ζωη περναγε μπροστα απο τα ματια μου σαν ταινια...
Και σαν ιππεας απετυχα.Μολις ανεβηκα στην Γκραν Μαδερ,σπριντερ του Φαληρου που την πετυχα σε κτημα στο Δηλεσι,ενιωσα σαν τον Κολοκοτρωνη στο αγαλμα μπροστα απο την παλια βουλη.Προσγειωθηκα αποτομα στο τσιμεντο μετα την ανορθωση της κατασπρης φοραδας,αλλα σημασια δεν εχει να πεσεις,αλλα να σηκωθεις.Και ο δυστροπος στον ιπποδρομο Ταυρομαχος,ο οποιοις ψωνιζε τους αναβατες του,εμενα μου φερθηκε ευγενικα...
Σαν πεζος μου εχει τυχει σκηνικο με γκομενες οπως αυτες στην εικονα.Οχι σε μενα!Εγω ειμαι ασχημος.Εβγαινα απο το κρατικο του ΟΔΙΕ στη Χαλκοκονδυλη.Σε ενα παππου την επεσαν δυο ΤζαμαικανεςΟ γερος ηταν γυρω στα 90!!!Οι μαυρουλες ηταν κοντα στα 18."Κυριο,Κυριο,τσουμπουκι,τσουμπουκι,ντεκα ιβρο",του ειπαν σε σπαστα ελληνικα.Αμα βρειτε το κ@υλι μου πρωτα εγω θα σας δωσω απο ενα πενηνταρικο ειπε ο ηλικιωμενος και τεζα ο Ιπποκαμπος που ακουγε!!!
Θα μπορουσα να γραφω για ωρες.Αλλα θα βαρεθειτε.Δεν παμε να δουμε τι θα παιξουμε;

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΦΟΛΕΝΤΑΜ-ΑΛΜΙΡΕ-ΣΑΜΡΟΚ σε τριαδα
.

Blog Archive