Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

PostHeaderIcon ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΟΥ ΑΝΑΒΑΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥΛΗ

Ο Κυπριος αναβατης Ιωαννης Πουλης(φωτο δεξια)μας παραχωρησε συνεντευξη και μας μιλησε για ολα.Για την εφεση του στη μουσικη και τον στιβο,για τις ιπποδρομιες,για τα προσωπικα του και για τις ποδοσφαιρικες του προτιμησεις.Δικος σας...

-Γιαννη ποτε αποφασισες οτι θα γινεις τζοκευ;

-Οταν ημουν 13,μετα απο παροτρυνση ενος ιδιοκτητη

-Πηγαινες στον Αγιο Δομετιο απο μικρος;Eβλεπες κουρσες απο πιτσιρικας;Η οικογενεια σου ειχε σχεση με τα αλογα;Ο ιδιοκτητης ηταν οικειος σου;

-Οχι,καμια σχεση.Αλλα απο τα δεκατρια μου μεταφερθηκα εκει και νοικιαζα σπιτι για να ειμαι κοντα στον ιπποδρομο.Πριν αποφασισω να γινω αναβατης ασχολιομουν με τη μουσικη και με τον μαραθωνιο στο στιβο.Ο ιδιοκτητης με ειδε μια μερα τυχαια και μου προτεινε να γινω τζοκευ.Του αρεσε το κορμι και το στυλ μου

-Και σε τραβηξε ο ιπποδρομος;

-Εννοειται!

-Πες μας για την καρριερα σου.Ποτε αρχισες να καβαλας,στατιστικα,νικες...

-Αρχισα την σταδιοδρομια μου στα 15 μου.Βγηκα πρωταθλητης μαθητευομενος.Μεχρι τωρα εχω πανηγυρισει 500 γκανιαν και σχεδον ολες τις κλασσικες διαδρομες της Κυπρου,οπως Ντερμπυ,Εκλιψ και Σεντ Λεγκερ,το οποιο και κερδιζω τρια σερι χρονια.Μακαρι να το παρω και του χρονου για να μεινει ακαταρριπτο το ρεκορ.Δυσκολα θα σπασει ηδη,απλα θελω να ειμαι σιγουρος...

-Εχεις παρει χρυσο μαστιγιο;Εχουμε δει στην Ελλαδα Μηνα,Νικολαου,Καποδιστρια.Φανταζομαι ο συναγωνισμος ειναι μεγαλος στη Μεγαλονησο...

-Λογω ατυχιων και τραυματισμων δεν τα καταφερα.Ημουν σιγουρος τσαμπιον στα 18 μου αλλα στα μεσα της χρονιας τραυμνατιστηκα σοβαρα στο ποδι και εμεινα εκτος δρασης πεντε μηνες.Οι γιατροι ελεγαν πως θα μεινω off 3 μηνες επιπλεον.Συμβαινουν αυτα.Μεχρι και περυσι παλευα να μπω στους τρεις πρωτους της καταταξης αλλα παντα ενας τραυματισμος με εβγαζε νοκ-αουτ.Πεντε σερι σεζον γινοταν αυτο.Αλλα δοξα το Θεο,ειμαι καλα

-Εχεις την υγεια σου.Αισθανεσαι ομως ατυχος;Σου μενει πικρια;

-Σιγουρα αισθανομαι ατυχος αφου η τυχη με αδικουσε,αλλα απο την αλλη αισθανομαι και τυχερος που μπορω και κανω αυτο που θελω,παλι


-Οι Κυπριοι αγαπουν τις κουρσες;

-Αρκετα μπορω να πω

-Το Μαρκοπουλο πως προεκυψε;

-Μετα απο προσκληση του κ.Θεοδωρακη

-Εντυπωσιαστηκε απο τα κατορθωματα σου στη Λευκωσια;

-Ετσι θελω να πιστευω

-Πετυχες 3 νικες...

-Ναι,δυο με τον Γουελς Αρτιστ(φωτο διπλα) και μια με την Πορσελανη.Αλλα και δυο δευτεριες...

-Και μετα επιστροφη στην Κυπρο και ταξιδι στην Αγγλια...

-Ναι,ακριβως ετσι

-Μονος σου το αποφασισες;Η΄παλι μετα απο προσκληση ή παροτρυνση καποιου;

-Παντα ηταν ενα απο τα ονειρα μου να τρεξω στην Αγγλια.Απο τοτε που ξεκινησα τη σταδιοδρομια μου καθε χρονο στις διακοπες ταξιδευα στην Αγγλια σε διαφορους προπονητες μετα απο προσκληση και δουλευα αποκομιζοντας εμπειριες.Εκανα και καποιες συμμετοχες.Το περασμενο καλοκαιρι ηρθα στον προπονητη μου τον McCabe,Μου εμπιστευτηκε δυο αλογα του και μαλιστα με το ενα κερδισα στο δευτερο ιπποδρομιο της Βασιλισσας,το Royal Windsor.Μου εκανε προταση και φετος και εγκατασταθηκα μονιμα στη Βρετανια.Καθε χρονο πηγαινα ειτε στην Αγγλια,ειτε στην Ιρλανδια

-Που σου αρεσει πιο πολυ;

-Για μενα ειναι το ιδιο οπου και να ιππευω.Ενας επαγγελματιας αναβατης που αγαπαει αυτο που κανει,οπου και να τρεχει ειναι το ιδιο.Φτανει να βρισκεται στο χωρο που λεγεται ιπποδρομος.Οπου και να βρεθω καβαλαω με το ιδιο παθος και τον ιδιο ζηλο

-Εχεις εμπειριες απο τεσσερις χωρες.Θελω να μας συγκρινεις εγκαταστασεις,συνθηκες,στιβους,αλογα,δουλεια,κοσμο,τα παντα μεταξυ Ελλαδας,Κυπρου,Αγγλιας και Ιρλανδιας...

-Ο καθαρος επαγγελματισμος του χωρου που λεγεται ιπποδρομος βρισκεται στην Αγγλια!Οι κερκιδες παντου ειναι παντα γεματες απο  φιλιππους που αγαπανε πανω απο ολα το αθλημα και οχι οτιδηποτε αλλο.Απιστευτες συνθηκες διεξαγωγης ιπποδρομιων.Εννοειται πως τα αλογα ειναι καλυτερα απο οπουδηποτε αλλου κι αν εχω ιππευσει.Ειναι πιο μπροστα οι Αγγλοι σε ολα.Αλλα για μενα δεν παυει να ειναι το ιδιο σε οποια χωρα κι αν βρισκομαι.Αρκει να προκειται για ιπποδρομιες

-Ποιο ειναι το αγαπημενο σου ιπποδρομιο;

-Το Υοrk(στη φωτο δεξια)

-Θες να μας μιλησεις για τις εγκαταστασεις του;Για να μαθαινει και ο κοσμος που δεν εχει την ευκαιρια να το επισκεφθει;

-Ο,τι και να σου πω θα ειναι λιγο.Η λεξη που του ταιριαζει ειναι η τελειοτητα!Χιλιαδες κοσμος,απιστευτα ομορφη πιστα,δεν ξερω τι να σου πω για να σε κανω να καταλαβεις,ειναι κατι το τελειο,πως να στο περογραψω;

-Μας εκανες και ζηλεψαμε με το York...

-Kαι εγω καποτε ελεγα μακαρι να μπορουσα να τρεχω εδω.Και ευτυχως εχω την τυχη και το κανω

-Ποιο ειναι το καλυτερο αλογο που εχεις ιππευσει;

-Ο Σιατζης

-Eνιωθες ενα μαζι του;Ειχε πλουσια σωματικα προσοντα;Η΄σημειωσες πολλες επιτυχιες μαζι του;

-Εχει τρεξει 15 φορες και εχουμε κερδισει μαζι τις 14!!!Μαζι την τελευταια τριετια κερδιζουμε το Εκλιψ και το Σεντ Λεγκερ

-Ποιον τζοκευ εχεις ως προτυπο;

-Τον Fallon και τον Πουλη!Εννοειται και τον εαυτο μου!Αλλα και τον Fallon!

-Ωραια πασα μου εδωσες.Ο Fallon εχει την Kirsty Milczarek.Εσυ εχεις την Ελενα.Σε ακολουθει παντου και την εχεις κανει αρρωστακι με τα αλογα,σωστα;

-Παντα προσπαθουσε να ειναι διπλα μου σε ολα.Θελω να γραψεις και δυο λογια για τον προπονητη μου,τον Γιωργο Τσιελεπη,τον καλυτερο της Κυπρου.Σε αυτον οφειλω την προσωπικοτητα μου.Ειναι παντα διπλα μου και με στηριζει,ακομη και τωρα που βρισκομαι στο εξωτερικο

-Εχεις ασχοληθει με την μουσικη.Εξηγησε μας...

-Απο τα 7 μου ξεκινησα το μπουζουκι.Παρακολουθουσα και ολοκληρωσα θεωρητικα μαθηματα αρμονιας και στιξης μουσικης.Παραλληλα εκανα πρωταθλητισμο στον μαραθωνιο.Επαγγελματικα.Ημουν μαλιστα ο καλυτερος της ηλικιας μου στην Κυπρο,αλλα με κερδισαν τα αλογα και οι ιπποδρομιες

-Ποδοσφαιρο βλεπεις;

-Να σου πω την αληθεια οχι και τοσο πολυ.Βλεπω ομως κουρσες

-Ποια ομαδα υποστηριζεις στην Κυπρο;

-Την Ομονοια.Αλλα οποια ομαδα κι αν κερδισει χαιρομαι για την προσπαθεια της.Απλα οταν νικα το τριφυλλι χαιρομαι λιγο παραπανω

-Εχουν ταβανι οι φιλοδοξιες σου;

-Οσο εχω τη δυναμη και ειμαι γερος τα ονειρα μου δε θα σταματουν.Θα σκεφτομαι το καλυτερο για καθε μερα χωριστα.Θα ονειρευομαι το ιδανικοτερο για την καρριερα μου.Και οσο μου το επιτρεπει το κορμι μου,θα κανω αυτο το πραγμα

-Γιαννη,σε ευχαριστουμε.Να εισαι υγιης και ευχομαι τα καλυτερα

-Εγω ευχαριστω φιλε μου


.

Blog Archive