Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

PostHeaderIcon Η ΜΟΥΣΑ ΤΗΣ ΠΟΛΩΝΙΑΣ

Πολυ γκινια χτες!Ζενιτ και Ντιναμο Μοσχας οι αλλες ρωσιδουλες και εγω επελεξα τη Νιζνι,αλλιως το παρολακι θα εγραφε και θα μας εβγαζε και καλο χαρτζιλικι...
Καλως τες και τις Πολωνεζες!Δεν τις εχω μελετησει ακομη,πρεπει να κανω καμια βιντεοκληση μεσω skype,οπως ο Ιβαν,με καμια φιλη μου απο τη Βαρσοβια για να με βαλει λιγο μεσα στα πραγματα.Ενα ακομη προβλημα ηταν το ποια φωτο θα πλαισιωσει το κειμενο μου.Αυτη της υποψηφιας προεδρου Μαγκνταλενα Ογκορεκ,της 35χρονης πτυχιουχου Ιστοριας και πρωην τηλεπαρουσιαστριας ή της μουσας των Πολωνων στο πρηγουμενο Euro,της Ναταλι Σιβιεκ;Τελικα στο blog μου εβαλα την τελευταια,ενω στο πιο σοβαρο http://www.paizontasamuna.eu/ επελεξα την νεαρη πολιτικο...
Σημερα,το διαβασμα μου εβγαλε δυο ολλανδικα,τη ΦΕΝΛΟ και τη ΓΚΟΟΥ ΑΧΕΝΤ ΙΝΓΚΛΣ.Η Φενλο με νικη κατακτα την γ' περιοδου στη Β' Ολλανδιας και μπαινει αυτοματα στα πλει-οφ.Η Γκοου Αχεντ Ινγκλς εφτασε σε σημειο να κινδυνευει και κοντρα στην ηδη υποβιβασμενη Ντορντρεχτ η νικη ειναι εκ των ουκ ανευ.3,70 αποδιδει η δυαδα και θα την τιμησω δεοντως...

.

Blog Archive