Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

PostHeaderIcon ΚΟΠΗΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΥΡΙΣΤΩ

Οποιος χανει στα χαρτια κερδιζει στην αγαπη.Ρητο για να παρηγορει τους τζογαδορους που απο την πολυ χασουρα τα βλεπουν ολα σκουρα.Γιατι εγω εχτες και δεν ξυριστηκα και κοπηκα.Και μου εχει γινει εμμονη ιδεα η πρωτη εντος εδρας ηττα της Σριουσμπερι και δεν με περιμενε στο σπιτι αιθερια υπαρξη φορωντας μονο κοκκινο στρινγκακι,αναλογης αποχρωσης ζαρτιερες και ψηλοτακουνες γοβες με τη ρωγα στιλετο.Α!Και με το air condition στο φουλ,αλλιως θα καταληγαμε σε εξωτερικα ιατρεια εφημερευοντος νοσοκομειου,γιατι τα κρυοπαγηματα δεν θα τα γλιτωνε με τετοιο ψοφο που εκανε χτες...
Η ρεντα δε σε συνοδευει παντα,εκτος αν εισαι ο Γκαστονε.Και για να γινω και μαντης κακων,την ημερα που θα πεσει το απορθητο Νιου Μιντοου εγω θα ειμαι απων,μαλλον.Ανοχη τελος που ειναι και της μοδας το σλογκαν...
Σημερα δεν αλιευσα κατι που να μου κανει ιδιαιτερο κλικ και περιμενω περισσοτερο την αυριανη ημερα.Μια σκεψη ητα το διπλο της Αρικα στην εδρα της Παλεστινο,αλλα δεν την προχωρησα περαιτερω,ενω και οι μεσημεριανοι ασσοι των Ριζεσπορ και Χιρονα συνοδευονται απο ερωτηματικα,οπως η ικανοτητα της Σπορτινγκ Χιχον να κλεβει βαθμους μακρυα απο την Αστουρια,ενω στο τουρκικο οι γηπεδουχοι δεν εμπνεουν ιδιαιτερη εμπιστοσυνη...
Υπαρχουν και τα τρελα λεφτα που πεφτουν υπερ της Βεροιας,αλλα αφου δεν πιστεψα τον Πανιωνιο χτες...
Παω σε δυαδα καυτων φαβορι οπως η ΟΥΤΡΕΧΤΗ και η ΜΠΡΑΓΚΑ.Ημιχρονο τελικο και στα δυο 1/1 που τριπλασιαζουν το κεφαλαιο.Ξερω,σας εχω καλομαθει με τα αουτσαιντερ τωρα τελευταια.Υπομονη μεχρι αυριο...
.

Blog Archive