Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

PostHeaderIcon TO ΠΑΡΑΠΟΝΟ MOY

Εφτασε μεσανυχτα και ετοιμαζα τον προλογο για το σημερινο μου κειμενο.Χωρια που ειχα αρχισει να με βριζω για το οτι δεν επαιξα τα δυο διπλα της Β' Ολλανδιας,Ντε Γκρααφσαπ και Σπαρτα Ροτερνταμ,συν την ομαδαρα μου την Αλμιρε,για την οποια με πειραζουν οι φιλοι μου.Εισαι προεδρος,προπονητης,τεχνικος διευθυντης,οπως ηταν ο θρυλικος Λωλος στον Αστερα Εξαρχειων.Εγραφα οτι το Χ που επιλεξαμε κριθηκε με ενα πεναλτι στο πρωτο δεκαλεπτο,η Μποαβιστα εμεινε και με δεκα παικτες και δεν μπορεσε με τη βοηθεια της εδρας της να ισοφαρισει λογω αριθμητικου μειονεκτηματος.Και να που στο 93' το κορακι σφυριζει πεναλτι για την ομαδα του Οπορτο,1-1,delete και αντε γραψε αλλο κειμενο Ιπποκαμπε...
Μετα απο ενα οχι και τοσο θετικο διμηνο Δεκεμβρη-Γεναρη,για την ακριβεια μετα απο ενα διμηνο χασουρας,το παραπονο μου ειναι πως σε εναν αρκετα καλο μεχρι στιγμης Φλεβαρη δεν με πολυδιαβαζει ο κοσμος.Μονο αν κανω αναρτησεις στις ομαδες στα social media,αλλιως δεν μπαινει καποιος αυθορμητα να με διαβασει,να πει,"τι σωτα δινει παλι αυτος" ή "τι μαλακιες γραφει παλι",εστω να παρει ματι απο τις παντα προσεγμενες φωτογραφιες που πλαισιωνουν τα αρθρα μου.Θα αλλαξει κι αυτο,που θα παει;Θα επισκεφτω τον οδοντιατρο μου και θα γυρισει ο τροχος...
Ρεπο απο τη δουλεια σημερα,κακοκαιρια εξω,θα γυριζω σαν την αδικη καταρα στο σπιτι.Λιγο εφημεριδα,λιγο τηλεοραση,λιγο στο κομπιουτερ και σκεψεις για το που θα ακουμπησω τα λεφτα μου αποψε.Χιονι,ασπρη μερα δηλαδη,ευελπιστω να συνεχιστει το νικηφορο σερι...
Το ιδανικο σημερα θα ηταν να ειμαι σε κανα σαλε στην Αραχωβα,για Ελβετια δεν υπαρχουν
χρηματα,για Γκστααντ και Σαιντ Μοριτζ,αντε για καμια Χρυσομηλια Καλαμπακας.Κοκκινο κρασι,τζακι,φλοκατη και κανα ντουετο απο γυναικαρες,μια ξανθια Σλαβα και ενα μελανουρι απο Καραιβικη ή Αφρικη,δεν εχω καποια ιδιαιτερη προτιμηση.Η' να ξαναγινομουν παιδι και να επαιζα χιονοπολεμο με τους συμμαθητες μου.Ακομη καλυτερα να ειχα παιδια και να εφτιαχνα χιονανθρωπο μαζι τους...
Δυσκολο το σημερινο προγραμμα,δεν ξερω αν πρεπει να παω σε παρολι ή αουτσαιντερ σε μονο αποδεκτο.Μια σκεψη σιγουρα ειναι η Τοτεναμ που σμπαραλιασε την Αρσεναλ πριν λιγες μερες,ειναι και πολυπαιγμενο και την Λιβερπουλ δεν την εμπιστευομαι.Παιζει ομως και το Χ εδω,οποτε...
Ενα αλλο που περασε απο το Σαββατο κιολας απο το μυαλο μου ηταν η Μπλακπουλ,αλλα νομιζω οτι ο Καρανκα δε θα επιτρεψει στους παικτες του να αποπροσανατολιστουν λογω του κυπελλικου με την Αρσεναλ που ακολουθει...
Ντερμπι του ευρυτερου Μαντσεστερ το Μακλσφιλντ-Ολτρινχαμ και εδω κοιταζα δεξια,αλλα κι εδω ισως δουμε μοιρασια...
Για το παρολι ΝΟΡΙΤΣ και ΦΟΡΕΣΤ ΓΚΡΙΝ θα αποτελουσαν το κεφαλι.Μαλλον θα εμενα σε δυαδα,αλλα μετα τα γκαζια του Κλαφ στους παικτες του περιμενω απο τη ΣΕΦΙΛΝΤ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ να κανουν επιδειξη ισχυος κοντρα στην Κολτσεστερ.Τα καναρινια φουλαρουν για ανοδο,το ιδιο και η Φορεστ Γκριν,για τις λεπιδες δεν το συζηταμε...
Η τριαδα θα ειναι το ενα μου bet,το αλλο θα ειναι το διπλο της ΛΙΝΤΣ στην εδρα της Ρεντινγκ.Η Ταυλανδεζα που ηγειται των γηπεδουζων δεν τους αγορασε για την ψυχη της μανας της,αλλο λαμογιο ο Ιταλος ιδιοκτητης των παγωνιων.Γουρικοι παντως οι φιλοξενουμενοι,μας εχουν πληρωσει ουκ ολιγες φορες,σιγουρα πιο βαρια η φανελα της Λιντς η οποια κανει τις κηδειες της εκει που δεν το περιμενει κανεις.Στο 5+ που βρισκω το διπλο,θα το τιμησω...
Ισως επανελθω αργοτερα με κατι μεταμεσονυκτιο...
.

Blog Archive