Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

PostHeaderIcon ΡΟΥΤΙΝΑ

Ρουτινα...
Ξυπναω το πρωι,πινω τον καφε μου,παιρνω εφημεριδα και τη διαβαζω στο δρομο για τη δουλεια στο μετρο,τη μιση,δουλευω,εξιλαστηριο θυμα για τη χασουρα ανθρωπων οχι και ιδιαιτερα υψηλου ΙQ,οι οποιοι μαλιστα ειτε ειναι πανω απο 40 και δε φορανε βοηθημα για να βλεπουν κοντα,αρα υποπιπτουν σε πληθωρα λαθων,ειτε ειναι ανω των 65 οποτε η μνημη ασθενει και η Γερμανιδα τους εχει παρει τα μυαλα,δε λεω για τη Μερκελ,για την Αλτσχαιμερ λεω...
Ταμειο,σκουπισμα,σφουγγαρισμα,η αλλη μιση εφημεριδα παραμασχαλα για να διαβαστει στο δρομο της επιστροφης,αντε το ματι μου να πεσει σε καμια καλοσχηματισμενη γυναικεια γαμπα ή σε κανενα στρογγυλο κωλαρακι που κρυβεται κατω απο μαυρο κολαν και κουνιεται ανησυχα λιγο πριν ανοιξουν οι πορτες στην επομενη σταση της κοκκινης γραμμης...
Γυρναω σπιτι,ανοιγω το pc,τρωω ελαχιστο απο το βραδυνο ισα για να ξεγελασω την πεινα μου και ή chatαρω ή βλεπω ματς που δεν θα ελεγα πως καθηλωνουν ουτε καν τους φανατικους οπαδους των ομαδων που συμμετεχουν...
Και καπως ετσι κυλανε οι μερες του χειμωνα,που πλεον δεν ειναι η αγαπημενη μου εποχη,το ωραριο της δουλειας που εγω επελεξα δεν μου επιτρεπει να γινω party animal ή μαιντανος σε νυχτερινα κεντρα της Αθηνας...
Και πιο ματς θα δω αποψε;Μποαβιστα-Ριο Αβε.Το δευτερο ημιχρονο για την ακριβεια,το πρωτο ημιχρονο θα το χασω,θα ειμαι underground(φωτο).Eχετε παρατηρησει οτι τις τελευταιες ημερες παω σε σπασιματα.Οχι σπασιματα των φαβορι ή των δημοφιλων bets,πρωτη εντος εδρας ηττα η μια,πρωτη ισοπαλια η αλλη,πρωτο διπλο η παραλλη.Ιδιαιτερη εδρα η ομαδα του Οπορτο και βαρια φανελα,πιο ποιοτικη η φιλοξενουμενη που δυσκολα ομως θα επιστρεψει στην Ευρωπη.Το Χ μαλλον θα αποτελεσει συμβιβασμο,μαξιμουμ στο 3,25 το βρισκω αυτη τη στιγμη και το αγοραζω...
.

Blog Archive