Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

PostHeaderIcon ΜΙΑ ΡΕΓΓΑ ΟΛΗ ΚΙ ΟΛΗ

Εξυνα το κεφαλι μου,τι να παιξω,τι να παιξω.Το ενα μου ξυνιζε το αλλο μου βρωμαγε,εγραφα και
εσκιζα κειμενα σε χαρτι,χειρογραφα που κατεληγαν στον καλαθο των αχρηστων.Ναι,ειναι αληθεια,προτιμω με το στυλο μου να καταθετω τις σκεψεις μου στο χαρτι,προτου τα δαχτυλα μου πατησουν το πληκτρολογιου του pc...
Αποφασισα να παω σε τριαδα τριημερου,μερα και παιχνιδι,επειδη σε μονα παιρνουμε μια ρεγγα ολη και ολη...

TPITH

Παραδοσιακα αδυναμη εκτος εδρας η Ιντερνασιοναλ του Πορτο Αλεγκρε,θα δυσκολευτει κοντρα στην ΔΕ ΣΤΡΟΝΓΚΕΣΤ.Ο ασσος εχει το προβαδισμα,με το υψομετρο να παιζει το ρολο του

TETAPTH

Η Κολο Κολο επιστρεφει στο Κοπα Λιμπερταδορες και λογικα θα υποταξει την Ατλετικο Μινειρο

ΠΕΜΠΤΗ

Aγριεμενοι λυκοι οι Σαξωνες της ΒΟΛΦΣΜΠΟΥΡΓΚ,πεινασμενοι περιμενουν την Σπορτινγκ Λισαβωνας

Σε τριαδα...
.

Blog Archive