Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

PostHeaderIcon ΕΓΩ O M@Λ@K@Σ ΦΤΑΙΩ

Με δεκα παικτες και με 2-0 σκορ εις βαρος της το μονο που μπορει να γυρισει η Μπλακπουλ ειναι το παπλωμα.Δε φταει κανεις,εγω ο μ@λ@κ@ς φταιω που θα ελεγε και ο Αλεφαντος.Γνωστη η ιστορια με εναν αμυντικο που εβαλε αλλαγη κοντρα σε μεγαλη ομδα για να κρατησει το υπερ του σκορ Ο πιτσιρικας εβαλε αυτογκολ και υπεπεσε σε πεναλτυ και πηρε κοκκινη καρτα με αποτελεσμα να ξεσπασει σε λυγμους στα αποδυτηρια.Μη στεναχωριεσαι αγορι μου,μην κανεις ετσι,δε φταις εσυ,εγω ο μαλακας φταιω που σε εβαλα,ειπε η προπονηταρα στον νεαρο...
Ο καλος τζογαδορος ομως οταν εχει αυτοπεποιθηση ψαχνει το ρεφαρισμα αν οχι το κερδος.Και εκτιμω πως θα ρεφαρω με δυο λατινες,τη Σπορτινγκ Κρισταλ και τη Ρασινγκ Κλουμπ...
Την τελευταια την πονταρω επειδη γουσταρω τις αδερφες Περον,τις κορες του προεδρου που φωτογραφιζονται και δινουν τις αμοιβες τους ως πριμ στους παικτες της ομαδας...
Οι Περουβιανοι μου χρωστανε κατι απο ενα περασμενο παρολι οπου εχασαν το προβαδισμα που διατηρουσαν μεχρι το 84' στην πρωτευουσα της Παραγουαης κοντρα στην Γκουαρανι...
Σε δυαδα...
.

Blog Archive