Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

PostHeaderIcon ΛΕΥΚΗ ΠΕΤΣΕΤΑ

Πραγματικα αν συνεχισθει η γκινια,ανικανοτητα,αδυναμια σωστης προσεγγισης,οπως θελετε πειτε το,απο μερους μου οσον αφορα τα στοιχηματικα,θα κανετε καιρο να με ξαναδειτε.Για να ακριβολογω,θα με βλεπετε μονο οσοι ασχολειστε με τα του ιπποδρομου,αν και σε αυτο το σπορ δεν βλεπω φως στο τουνελ...
Ουτε που ξεμυτισε απο την περιοχη της η Μπρομαποικαρνα την Κυριακη,χαθηκε μια ακομη ευκαιρια για ρεφαρισμα και πριν πεταξω λευκη πετσετα σκεφτομαι να εξαντλησω τα περιθωρια ως το τελος του καλοκαιριου,αντε ως αρχες Σεπτεμβριου...
Μονο αουτσαιντερ περνανε σημερα απο το μυαλο μου,τουλαχιστον στο αγγλικο λιγκ καπ οπου εστιασα περισσοτερο.Απο Μπαρνετ και Λουτον μεχρι Πορτσμουθ και Νορθαμπτον και δωσε και μενα μπαρμπα,επαιξα τα ρεστα μου εδω στο πρακτορειο απο οπου και σας γραφω αυτη τη στιγμη,καθως ο υπολογιστης στο σπιτι παρεδωσε πνευμα και ο μαστορας λειπει διακοπες.Φανταστειτε τι γκινια παιζει αυτη την περιοδο...
Και επειδη οσοι με διαβαζετε χρονια ξερετε πως αποφευγω να δινω συστημα στις αναρτησεις μου θα επιμεινω και σημερα σε straight προτασεις,μπας και σπασει ο διαολος το ποδαρι του.Εσεις μπορειτε να πατε σε ζητουμενα,εγω ομως θα παω σε δυο δυαδες ρεφαρισματος και κατι ψιλα σε ξερο παρολι...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΧΑΡΤΠΟΥΛ-ΜΠΕΡΙ σε δυαδα
  • ΡΟΤΣΝΤΕΙΛ-ΕΞΕΤΕΡ σε δυαδα
.

Blog Archive