Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 15 Αυγούστου 2015

PostHeaderIcon TO SUM UP

Μεγαλη μερα σημερα,χρονια πολλα,υγεια και τυχη σε οσες και  οσους γιορταζουν...
Σημερα εχω το χωρο και τον χρονο,τη διαθεση να δημιουργησω,να παραθεσω τις προτασεις μου για πολλες λιγκες,ετσι για να μη νομιζετε οτι κανω διατριβη στη μαλακια ωρες ωρες ή οτι σας παραμυθιαζω οταν αλλα γραφω και αλλα παιζω ή οταν δεν ανεβαινει κειμενο...

ΡΩΣΙΑ

Η Ζενιτ συγκατοικει στο ρετιρε με την Τσσκα και δεν θελει να δει τη μοσχοβιτισσα αντιπαλο της να την περναει απο νωρις.Η παραδοση στη φιλοξενια της Κρασνονταρ την ευνοει,ομως ο ασσος κρινεται μικρος για τα γουστα μου...

ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Πρεμιερα στα γερμανικα σαλονια,πακετα παιρνει η Μπαγερν με το Αμβουργο,μονο για ματι το Ντορτμουντ-Γκλαντμπαχ...
Η Λειψια ειναι το απολυτο φαβορι για την ανοδο στη  Μπουντεσλιγκα απο τη 2η Γερμανιας,φορτωμενο περιμενω το διπλο της στο Μπραουνσβαιγκ.Δε θα παρω,ευχαριστω,οπως δε θα παρω και στο Φραιμπουργκ-Μποχουμ με τις δυο ομαδες να εχουν το 2 στα 2 μεχρι στιγμης...
Στην 3η κατηγορια,αν και εχω ψηλα στην εκτιμηση μου την Κοτμπους και την Φορτουνα Κολωνιας,θα απεχω.Στο μυαλο μου ειχα και την ηττα της Στουτγαρδης Β,ισως την χωρεσω σε ενα δελτιο...

ΑΓΓΛΙΑ

Δεν ειχα το χρονο να μελετησω ολες τις κατηγοριες,τις μεταγραφικες τους κινησεις και λοιπα και λοιπα.Θα αφησω ισως να περασουν μια-δυο αγωνιστικες ακομη,ωστε να εχω μια εικονα των ομαδων,πριν μπω στη μαχη...

ΣΚΩΤΙΑ

H Πρεμιερσιπ προσφερει σημεια,ομως εγω φοβαμαι.Το μυαλο της Σελτικ ειναι στις κοντρες με τη Μαλμε με φοντο τους ομιλους του Τσαμπιονς Λιγκ.Στην αρχη της σεζον παντως η Ινβερνες δε με εμπνεει.Δημοφιλες το διπλο των Χαρτς στην εδρα τηςΡος Καουντι,δεν θα το ρισκαρω,Koιταω αριστερα στο Παρτικ Θιστλ-Κιλμαρνοκ,ομως κι εδω θα παω πασο...
Θελει να καθαρισει απο νωρις την ανοδο η ΝΤΑΝΦΕΡΜΛΙΝ,ενδεικτικη η προταση,δυσκολα θα αντισταθει η Καουντενμπιθ...

ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΑ

Στη 2η Σουηδιας σκεφτομαι να παιξω σαν αουτσαιντερ τις Γκαις και Μπρομαποικαρνα.Μενουν σκεψεις οπως και το διπλο της Γκεφλε στην εδρα τη Σουντσβαλ

ΟΛΛΑΝΔΙΑ

Εδω κραταω μονο το No Goal στο Αγιαξ-Βιλεμ,αν και ο Αιαντας εχει μεσοβδομαδο ευρωπαικο...

ΓΑΛΛΙΑ

Το under στο Ανζε-Ναντ ενισχυεται τοσο απο την παραδοση οσο και απο την εικονα των δυο
ομαδων στην πρεμιερα.Χαμηλη ομως η τιμη,μονο για οσους ψαχνουν να κλεισουν παρολι και φυσικα μονο αν καλυψουν στο live...

ΒΡΑΖΙΛΙΑ

Αναρωτιεμαι ποτε θα σπασει το ροδι στο Ναταλ η ABC.Tο ιδιο μαλλον σκεφτονται και οι μπουκ και ο ασσος κυμαινεται χαμηλα.Παρολα αυτα θα τον τιμησω,οπως και το διπλο της κυνικης ΜΠΡΑΓΚΑΝΤΙΝΟ στην εδρα της Ναουτικο.Και κατι ακομη.Ακου αουτσαιντερ η ΜΠΟΤΑΦΟΓΚΟ στην εδρα της Ατλετικο Μινειρο.Θα τους δεσει φιογκο το μοναχικο αστερι του Ριο...

ΜΕΞΙΚΟ

Την εχω παιξει.Οχι την πουτσ@ μου,που πηγε το μυαλο σας;Τη ΜΟΝΤΕΡΕΙ για κατακτηση αυτου του τουρνουα στη χωρα των σομπρερος και της τεκιλας.Πηρε μπρος η ομαδαρα,30 πληρωνει για κατακτηση,δεν θα κωλωσει στην εδρα της νεοφωτιστης Ντοραδος...

To sum up που λενε και στο χωριο μου,Χιλη,Αργεντινη,Ρουμανια,Τσεχια και λοιπα ανατολικα κρατη δε θα με απασχολησουν στοιχηματικα.Αντιθετα,θα παω σε παρολι με τα τεσσερα τελευταια που υπεδειξα,τα βραζιλιανικα και το μεξικανικο
.

Blog Archive