Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

PostHeaderIcon KEIMENO ΔΥΟ ΗΜΕΡΩΝ

Ελεγα λοιπον χτες οτι πρεπει να επαναπροσδιορισω την τακτικη μου.Παλαιοτερα βεβαια ελεγα πως
δεν θα παιζω για να παιζω,δεν το τηρησα ομως.Και η αληθεια ειναι πως εχω επηρεαστει και απο τα οσα συμβαινουν γυρω μας,την πολιτικη και οικονομικη ασταθεια.Λες,ωραια,θα κερδισω,αλλα θα πληρωθω;Και αν πληρωθω θα ειναι σε ευρω ή σε δραχμες;Θα εχω ανεση να παιζω,ακομη κι αν χανω,εστω απο το υστερημα μου;Η' θα με απολυσουν,θα κλεισω την επιχειρηση μου και θα βρεθω στο δρομο;Ολα αυτα επηρεαζουν,βαλε και εναν παγκοσμιοποιημενο μπουκ,ετσι μοιαζει,καρμπον οι αποδοσεις στις εταιριες,βαλε καλε μου αναγνωστη και κατι περιεργα αγωνιστικα σκηνικα στα ηδη γνωστα σου πρωταθληματα,εχεις και εναν βομβαρδισμο απο νεα εξωτικα και ξενα σε σενα προιοντα οπως χοκει επι παγου στη Β΄Φινλανδιας,βολλευ γυναικων Πολωνιας,πολο επισης γυναικων Κροατιας και Κυπελλο Ωκενιας under 7 ετων που διεξαγεται στο Βανουατου και συμμετεχουν υπερδυναμεις οπως τα νησια Παπουα και Φιτζι και εχεις πανω κατω ενα σκηνικο για το τι παιζει και αγκομαχας να πας ταμειο...
Αυξανονται οι επιλογες,αυξανεται παραλληλα και ο χρονος για μελετη,τα οπλα σου ομως μειωνονται και πρεπει να ενεργησεις σαν τον Οδυσσεα,να ακους τις Σειρηνες-βλεπε μανιπιουλαρισμενη πληροφορια-να αντισταθεις ομως στο καλεσμα τους και να ενεργησεις με βαση τη δικη σου κριση και γνωμη.Διαολε,δεν εισαι αβουλο ον.Εσυ γευεσαι το φαγητο σου,περιμενεις να σου μασησουν την τροφη;
Θα μου πεις,Ιπποκαμπε,ωραια τα λες,γιατι δεν τα πραττεις;Η δουλεια μου -οπως εχουμε ξαναπει-ειναι να παρακολουθω τα παντα.Δεν εχω χρονο να το κανω παντοτε,πρεπει ομως να εχω ταλεντα και αντοχες δεκαθλητη.Ματια του γερακιου,αυτια του λυκου,δυναμη -ψυχικη- της αρκουδας και ταχυτητα του πουμα.Τα αντανακλαστικα πρεπει να δουλεουν καλυτερα και απο χαρτοπαικτη.Θα ελεγα καλυτερα απο οδηγου που βλεπει νυχτα στην Εθνικη Οδο να ερχεται καταπανω του νταλικα με σπασμενα φρενα,εχοντας μπει στο αντιθετο ρευμα...
Οποτε καποια στοιχεια θα τα κρατησω,τα θετικα,καποια αρνητικα θα κοιταξω να τα απομακρυνω απο το χαρακτηρα και τις ενεργειες μου και εν τελει απο το παιχνιδι μου.Σιγουρα ομως θα παραμεινω μεσα σε ολα,και αλογομουρης και σκυλακιας αν χρειαστει και σε ολες τις ποδοσφαιρικες λιγκες και στο μπασκετ και στο μπειζμπολ και και και...
Και μιας και πιασαμε ολα τα σπορ,συντομα ερχεται κειμενο για το US OPEN στο τενις.Δε θα σας προκαλεσει εκπληξη,οσοι με διαβαζετε τακτικα ξερετε τι θα διαβασετε  πανω κατω...
Με βασανισε το τι θα γραψω για στοιχημα της Δευτερας,το κειμενο το γραφω Κυριακη βραδυ και εχω ενα προαισθημα οτι θα  σπασει η καταρα των τελευταιων δυο μηνων.Θα το σταματησω εδω παντως και θα συνεχσω το πρωι,για να δω τι εκαναν τα μεταμεσονυκτια και αναλογως να πραξω...
Πρωι Δευτερας η συνεχεια,δεν περασε η δυαδα,παω σε τριαδα σημερα με το διπλο της ΡΟΒΑΝΙΕΜΙ(γιαυτο και η φωτο),το διπλο της ΧΑΜΑΡΜΠΙ και το Over στο Νυρεμβεργη-Μοναχο...
.

Blog Archive