Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

PostHeaderIcon Η ΔΥΑΔΑ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ

Η Λιντς εκανε το παγωνι στα χασομερια και συνεχιζω να ζω ενα εφιαλτικο καλοκαιρι.Χτυπαω και το κεφαλι μου που δεν υπεδειξα τις ανατροπες στο Σκεντερμπεου-Ντιναμο Ζαγκρεμπ,ματς που βρωμαγε και εκανε μπαμ για περιεργο αγωνιστικο σκηνικο.Ας δουμε ορισμενα παιχνιδια του Γιουροπα Λιγκ πριν καταληξουμε στο δια ταυτα...

ΓΚΑΜΠΑΛΑ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ

Εκ των ουκ ανευ η προκριση στους ομιλους για το τριφυλλι,θα συναντησει εχθρικο κλιμα,αλλα αν δεν αποκλεισει την Γκαμπαλα,Καμπαλα,Καβαλα,θα υποστει ζημια τοσο σε οικονομικο επιπεδο,οσο και στο ευρωπαικο πρεστιζ του

ΝΤΙΝΑΜΟ ΜΙΝΣΚ-ΣΑΛΤΣΜΠΟΥΡΓΚ

Γνωστη η συμπαθεια μου στους Λευκορωσους,υπ'ατμον ο προπονητης της Ρεντ Μπουλ,δε θελει και πολυ να γινει η μινι εκπληξη,παρολο που η Ντιναμο δεν παιζει στη φυσικη της εδρα αλλα στο Μπρεστ

ΑΓΙΑΞ-ΓΙΑΜΠΛΟΝΕΤΣ και ΣΠΑΡΤΑ ΠΡΑΓΑΣ-ΤΟΥΝ

Εχει γινει λαθος(;) σε καποιες εταιριες και προκυπτει sure bet.Μονο οι ισοπαλιες μειωνουν την χασουρα των μπουκ

ΠΑΟΚ-ΜΠΡΟΝΤΜΠΙ

This is Toumpa και καλη επιτυχια στον δικεφαλο του βορρα στην αναμετρηση του με τους Δανους.Οχι ομως με τα λεφτα μου

ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ-ΦΕΝΕΡΜΠΑΧΤΣΕ

Με τις ευχες μου και ο Ατρομητος,σε ματς με εθνικες προεκτασεις,να δω πως θα φτασω σπιτι μου αποψε,ειδικα αν νικησουν οι Περιστεριωτες

ΣΤΕΑΟΥΑ-ΡΟΖΕΝΜΠΟΡΓΚ

Ενα φιλαρακι μου απο την Κονσταντζα μου ειπε πως η Στεαουα ειναι για τον πουτσο εντελως.Ετσι ακριβως μου το ειπε και σας το μεταφερω

ΒΙΚΤΟΡΙΑ ΠΛΖΕΝ-ΒΟΙΒΟΝΤΙΝΑ

Γουσταρω τη Βικτορια και την Κουφογιωργου και την Αζαρενκα,αλλα οχι και να κλεισω τα ματια σε ομαδα που εριξε τεσσερα μπαλακια στη Σαμπντορια μεσα στο Μαρασι.Οι Τσεχοι παντως θα εχουν νεο τιμονιερη στον παγκο τους

Παω να γραψω ιστορια.Οχι,δεν επιστρεφω στα θρανια,αλλα θα παιξω δυαδα το 13αρι της ΒΟΙΒΟΝΤΙΝΑ με το 13αρι της ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ στο σουηδικο κυπελλο...
.

Blog Archive