Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

PostHeaderIcon ΣΚΑΛΙΤΣΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ

Δεν βρισκομαι στο επιπεδο που θα ηθελα και που με γνωρισατε απο τις μεχρι τωρα δουλειες μου.Φεγγαρι ειναι,θα περασει,εχω να ανεβω πολλα σκαλοπατια ακομη για να βρεθω εκει που ημουν περυσι...
Και θα ξεκινησω να ανεβαινω τη ΣΚΑΛΙΤΣΑ σημερα με σκοπο οχι να βρεθω στην ΛΑΡΝΑΚΑ και πιο συγκεκριμενα στην ΑΕΚ,την αγαπημενη ομαδα της χιλιοτραγουδισμενης Δομνας,της μουσας του Ιπποκαμπου...
Απροσμενη εισαγωγη,αλλα τι να σας πω;Οτι εκατσα και διαβασα και εψαξα και ακουσα και ειδα;
H ΓΙΑΓΚΟΝΤΙΝΑ ειναι αυτη που εκτοξευει την αποδοση του παρολι μου,ενω προσθετω και την ΜΟΝΤΕΡΕΙ που την εχω πονταρει για πρωταθλητρια στο Μεξικο.Φυσικα δε θα μπορουσε να λειπει απο το παχνιδι μου η αγαπημενη μου ΜΠΡΑΓΚΑΝΤΙΝΟ...
Σταματαω εδω το κειμενο,γιατι μπορω να γραφω απεριοριστα και να μη φτανει ουτε δελτιο με 30 ομαδες για συμπληρωση...
.

Blog Archive