Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

PostHeaderIcon ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Επρεπε να παω διακοπες για να εξαργυρωσω ενα απολυτο παρολι.Φυσικα δε σας νοιαζω,σαν στοιχηματογραφιας που ειμαι τρομαρα μου,σας ενδιαφερει μονο τι προτεινω και οχι τι κανω εγω στην προσωπικη μου στοιχηματικη ζωη.Αναρτηση δεν ανεβηκε καθως ο Ιπποκαμπος απολαμβανει ις διακοπες του στην ευρυτερη περιοχη της Αργολιδας.Τολο,Ναυπλιο και δε συμμαζευεται.Η Ανατολικη Ευρωπη μπορει να περιμενει μεχρι το επομενο καλοκαιρι,εκτος αν μου πεσει το Τζοκερ,οποτε μην τον ειδατε τον Παναη!
Η αλλαγη κλιματος και ψυχολογιας φανηκε τοσο στην προσωπικη μου ζωη οσο και στην καθημερινοτητα μου,μενει να αλλαξει και το μομεντουμ εδω,στα γραπτα,οπου το κουμαρι εχει δυσκολεψει αρκετα,ειδικα απο τη στιγμη που νεες λιγκς μπηκαν στη ζωη μας...
Μην ξεχνατε παντως,πως σαν υπαλληλος σε πρακτορειο προπο,σουπερ μαρκετ τυχερων παιχνιδιων θα το χαρακτηριζα εγω ή μικρο καζινο,εχω την τυχη ή την ατυχια να δω κατι,να παατησω ενα κουμπακι και να το πονταρω,δεν ειναι ευκολο ομως,να μπω στο blog και να πω,μαγκες,μου σφυριξαν αυτο,εμαθα αυτο,διαβασα το ταδε,βρηκα το αλλο,αλλαξα γνωμη...
Για την ιστορια χτες επελεξα τις νικες των Τσακαριτα,Σαλτσμπουργκ,Οξφορντ και Φορεστ Γκριν και εβαλε στο δελτιο μου και το Νο Goal της Γκοριτσα...
Σημερα,θα παω παλι με νικες των ΑΠΟΕΛ,ΜΑΡΙΜΠΟΡ,ΓΙΟΥΝΓΚ ΜΠΟΙΣ,ΒΑΣΙΛΕΙΑ και ΜΠΡΑΝ.Ολα μικρα,αλλα εχει φοβηθει το ματι μου και πρεπει να κανω κατι για να ανακτησω την εμπιστοσυνη σας...
.

Blog Archive